Post nr 1, Wysłany: 2010-11-21, 12:59 Czy nauczyciel ma prawo wpisać ocenę podczas nieobecności
Witam,
otóz w piątek miałem mieć sprawdzian z X przedmiotu. Nie poszedłem na niego ponieważ całą noc miałem ostry bół brzucha i źle się czułem. Dzisiaj dowiedziałem się , że pod moją całodniową nieocbecność dostałem "1" ze sprawdzianu chociaż mnie NIE BYŁO i mam usprawiedliwienie od rodzica( dam na l.wychowawczej).
Jestem uczniem technikum , czy mogę się odwołać od oceny?
PS. Z przekazu kolegi dowiedziałem się, że mogę poprawić tą ocenę , ale na litość Boską jak można coś poprawiać czego się na oczy nie widzało
Basso profondo
Post nr 2, Wysłany: 2010-11-21, 14:24
KubusiekV01 napisał/a:
miałem mieć sprawdzian z X przedmiotu. Nie poszedłem na niego ponieważ całą noc miałem ostry bół brzucha i źle się czułem
Brzmi słabo wiarygodnie.
KubusiekV01 napisał/a:
pod moją całodniową nieocbecność dostałem "1" ze sprawdzianu chociaż mnie NIE BYŁO
Widać nauczyciel potraktował to jako wagary i na tej podstawie rozpoznał u ciebie brak wymaganej wiedzy i umiejętności.
KubusiekV01 napisał/a:
czy mogę się odwołać od oceny?
Powinieneś wyjaśnić wszystko z nauczycielem i przekonać go, że to nie były wagary. Ocenę wystawił nauczyciel i tylko on jest władny ją skreślić.
_________________ Nemo suo iure uti debet, ut alteri laedat.
Z przekazu kolegi dowiedziałem się, że mogę poprawić tą ocenę , ale na litość Boską jak można coś poprawiać czego się na oczy nie widzało
Przecież znasz ten materiał, tak?
Uczyłeś się na klasówkę, miałeś zamiar iść i zaliczyć, tylko przyjście do szkoły uniemożliwił Ci ten nocny ból brzucha, tak?
aha to np. jak mnie nie będzie w jakiś losowy dzień , a nauczyciel będzie chciał pytać Mnie ( wybierze taki numerek w dzienniku) to może mi 1 postawić ponieważ uznał , że mnie nie ma w tym dniu w szkole , bo nie jestem przygotowany do odpytywania?
KubusiekV01, byłeś u lekarza z tym brzuchem? Jakie jest rozpoznanie?