Witam.
Jestem uczniem 3gim i na koniec roku otrzymałem ocenę niedostateczną.
Jest możliwości przyspieszenia egzaminu komisyjnego ?
Jeżeli nie miałem jedynki na semestr i tak będę musiał poprawiać cały semestr ?
Pozdrawiam
Jestem uczniem 3gim i na koniec roku otrzymałem ocenę niedostateczną.
Jest możliwości przyspieszenia egzaminu komisyjnego ?
Mając ocenę niedostateczną będziesz zdawał egzamin poprawkowy.
Egzaminy poprawkowe odbywają się w ostatnim tygodniu sierpnia.
Nie ma możliwości przyspieszenia ich terminu.
Fenzopi napisał/a:
Jeżeli nie miałem jedynki na semestr i tak będę musiał poprawiać cały semestr ?
Na egzaminie musisz wykazać się znajomością materiału programowego z całego roku.
Zgłoś się do nauczyciela jeszcze przed zakończeniem zajęć. Powinien udzielić informacji co i w jakim zakresie będzie obowiązywać na egzaminie.
A mogę się odwołać od oceny ? znajomy pisał poprawkę i dostał świadectwo dopiero na rozpoczęcie roku dla mnie to późno , muszę przecież gdzieś iść do szkoły.
Przedmiot nauczania: chemia, przedmioty informatyczne
Wiek: 40 Dołączył: 07 Mar 2008 Posty: 641 Skąd: Nowa Ruda
Post nr 35, Wysłany: 2010-06-21, 15:23
W wielu szkołach ponadgimnazjalnych będzie organizowany tzw. "II nabór". W związku z niżem demograficznym pojawi się sporo wolnych miejsc. II nabór trwa do 31 sierpnia, więc spokojnie zdążysz coś wybrać.
Po zdaniu egzaminu otrzymasz świadectwo i będziesz miał jeszcze kilka dni na ogarnięcie spraw dalszej nauki.
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
Post nr 37, Wysłany: 2010-06-21, 20:37