Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
jakich nauczycieli lubicie i szanujecie?
Autor Wiadomość
Anita@ 

Przedmiot nauczania: Język angielski
Post nr 1, Wysłany: 2008-04-23, 13:21   jakich nauczycieli lubicie i szanujecie?

Witam! Jestem początkującą nauczycielką i wiem że wiele muszę się jeszcze nauczyć, dlatego Wasze opinie będą dla mnie bardzo pomocne. Napiszcie mi, jaki powinien być nauczyciel, żeby wzbudzał szacunek, respekt i żebyście go jeszcze lubili? Czy takie połączenie jest w ogóle możliwe? Jakich cech u nauczycieli nie lubicie?

hanamat 

Przedmiot nauczania: Zajęcia zintegrowane
Post nr 2, Wysłany: 2008-04-23, 15:30   

Podaje cechy charakteru, ktore cenilam jako uczen i cenie jako nauczyciel:zyczliwy, sprawiedliwy, traktujacy ucznia podmiotowo, majacy poczucie humoru, wymagajacy stosownie do mozliwosci ucznia a nie programu, energiczny, potrafiacy w kazdym, a zwlaszcza w najtrudniejszym wychowawczo uczniu znalezc cos dobrego.

Basso profondo 

Post nr 3, Wysłany: 2008-04-23, 18:46   

Kochana, nie tędy droga, żaden uczeń nie poradzi ci, jak być dobrym nauczycielem. Nie to doświadczenie, nie ta perspektywa. Pytaj starszych stażem kolegów i koleżanek po fachu, tych osiagających sukcesy dydaktyczne i wychowawcze.

Jeżeli mając 23 lata uważasz, że dziecko jest ci w stanie podpowiedziec, jak żyć, to tylko ten młody wiek cię tłumaczy.

Basso profondo 

Post nr 4, Wysłany: 2008-04-23, 18:51   

Anita@ napisał/a:
Jestem początkującą nauczycielką i wiem że wiele muszę się jeszcze nauczyć

Dodam jeszcze, że takie słowa skierowane do uczniów, dyskwalifikują nauczyciela od razu na starcie.
(to nie krytyka, to życzliwa rada)

otaka 

Przedmiot nauczania: diagnoza i terapia pedagogiczna
Post nr 5, Wysłany: 2008-04-23, 20:36   

miwues napisał/a: