Anita@
Przedmiot nauczania: Język angielski
Wiek: 27 Dołączyła: 12 Kwi 2008 Posty: 121 Skąd: mazowieckie
Post nr 1, Wysłany: 2008-04-23, 13:21 jakich nauczycieli lubicie i szanujecie?
Witam! Jestem początkującą nauczycielką i wiem że wiele muszę się jeszcze nauczyć, dlatego Wasze opinie będą dla mnie bardzo pomocne. Napiszcie mi, jaki powinien być nauczyciel, żeby wzbudzał szacunek, respekt i żebyście go jeszcze lubili? Czy takie połączenie jest w ogóle możliwe? Jakich cech u nauczycieli nie lubicie?
hanamat
Przedmiot nauczania: Zajęcia zintegrowane
Wiek: 52 Dołączyła: 29 Mar 2008 Posty: 145 Skąd: wielkopolskie
Post nr 2, Wysłany: 2008-04-23, 15:30
Podaje cechy charakteru, ktore cenilam jako uczen i cenie jako nauczyciel:zyczliwy, sprawiedliwy, traktujacy ucznia podmiotowo, majacy poczucie humoru, wymagajacy stosownie do mozliwosci ucznia a nie programu, energiczny, potrafiacy w kazdym, a zwlaszcza w najtrudniejszym wychowawczo uczniu znalezc cos dobrego.
Basso profondo
Post nr 3, Wysłany: 2008-04-23, 18:46
Kochana, nie tędy droga, żaden uczeń nie poradzi ci, jak być dobrym nauczycielem. Nie to doświadczenie, nie ta perspektywa. Pytaj starszych stażem kolegów i koleżanek po fachu, tych osiagających sukcesy dydaktyczne i wychowawcze.
Jeżeli mając 23 lata uważasz, że dziecko jest ci w stanie podpowiedziec, jak żyć, to tylko ten młody wiek cię tłumaczy.
_________________ Nemo suo iure uti debet, ut alteri laedat.
Basso profondo
Post nr 4, Wysłany: 2008-04-23, 18:51
Anita@ napisał/a:
Jestem początkującą nauczycielką i wiem że wiele muszę się jeszcze nauczyć
Dodam jeszcze, że takie słowa skierowane do uczniów, dyskwalifikują nauczyciela od razu na starcie.
(to nie krytyka, to życzliwa rada)
_________________ Nemo suo iure uti debet, ut alteri laedat.
Dodam jeszcze, że takie słowa skierowane do uczniów, dyskwalifikują nauczyciela od razu na starcie.
Zgadzam się z tym.
_________________ otaka
Anita@
Przedmiot nauczania: Język angielski