Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kariera nauczycielska
Autor Wiadomość
rafał 

Post nr 16, Wysłany: 2007-04-26, 08:08   Chciałbym zostać nauczycielem.

Witam serdecznie. Chciałbym uzyskać kilka cennych rad dotyczących drogi jaką należy pokonać, by zostać nauczycielem. Moim pierwszym marzeniem dotyczącym kariery zawodowej było właśnie zostanie nauczycielem. Nauczycielem wychowania fizycznego. Sport towarzyszył mi od zawsze, od dawna tez wydawało mi się, że praca z młodzieżą dawałaby mi dużo satysfakcji. Jednak w czasie trwania nauki w liceum, musiałem zmienić swoje plany. Wiedziałem, że warunki zdrowotne nie będą sprzyjać takiemu działaniu i wybrałem inną drogę. Jestem teraz studentem na drugim roku politologii. Studiuję zaocznie i moje studia zakończą się na poziomie licencjata. Wybrałem ten kierunek, gdyż interesuję się polityką, no i co ważniejsze swoją przyszłość powoli wiązałem z pracą np. w administracji państwowej. Jednak ostatnio często myślę o wcześniejszych planach i pracy z młodzieżą. Myślę, że w zawodzie nauczyciela byłbym spełniony. Chciałbym, by ktoś udzielił mi kilku wskazówek, bym miał jakieś wyobrażenie o strategii działania jakie powinienem podjąć, by zostać nauczycielem. Co po licencjacie z politologii? Jakie kursy, czy szkolenia sprzyjałyby moim planom? Przedmiot Wiedzy o społeczeństwie jest teraz mi najbliższy, ale chciałbym nauczać także np.. historii. Czekam na Państwa rady i cenne wskazówki. Pozdrawiam.

Wenus 

Post nr 17, Wysłany: 2007-05-05, 20:53   

Musisz zrobić studia magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, złożyć podania do szkół i czekać :lol:

Marek 
nauczyciel

Przedmiot nauczania: geografia, biologia
Post nr 18, Wysłany: 2007-05-09, 00:00   

Wenus napisał/a: