Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Laptop zamiast zeszytu
Autor Wiadomość
[uczeń]jamjka92 

Przedmiot nauczania: Informatyka
  Post nr 1, Wysłany: 2009-12-10, 20:41   Laptop zamiast zeszytu

Witam!
Jestem uczniem technikum informatycznego i mam problem z mało czytelnym pismem, którego sam czasami nawet nie potrafię przeczytać.
Polonistka podsunęła mi pomysł korzystania na lekcji z laptopa zamiast zeszytów, ogólnie pomysł mi się spodobał. Posiadam zaświadczenie z poradni zawodowej o dysgrafii, tam też się dowiedziałem żeby móc mieć taka możliwość potrzebuje zgody dyrekcji szkoły.
W szkole wychowawca poinformował mnie ze nie mam takiej możliwości ze względu na rozporządzenie(do końca nie wiem jakie), ponieważ taka możliwość maja tylko osoby z orzeczeniem o niepełno sprawności.

Czy naprawdę nie mam możliwości korzystania z laptopa na lekcjach ?
Czy spotkaliście się państwo z takim przypadkiem ?

Pozdrawiam

dushka 

Przedmiot nauczania: oligofrenopedagog
Post nr 2, Wysłany: 2009-12-11, 15:51   

Masz możliwość. Do korzystania z laptopa nie jest konieczne zaświadczenie o niepełnosprawności.

[uczeń]jamjka92 

Przedmiot nauczania: Informatyka
Post nr 3, Wysłany: 2009-12-13, 09:09   

A z jakich praw (kodeksów paragrafów) mogę korzystać podczas argumentowania mojej prośby ?

malgala 
Administracja
matematyk-optymista

Przedmiot nauczania: matematyka
Post nr 4, Wysłany: 2009-12-13, 09:49   

jamjka92 napisał/a:
Polonistka podsunęła mi pomysł korzystania na lekcji z laptopa zamiast zeszytów, ogólnie pomysł mi się spodobał. Posiadam zaświadczenie z poradni zawodowej o dysgrafii, tam też się dowiedziałem żeby móc mieć taka możliwość potrzebuje zgody dyrekcji szkoły.

Nie potrzebujesz do korzystania z laptopa na lekcji żadnej odgórnej zgody. Nie musisz tego załatwiać ani z dyrektorem, ani z wychowawcą.