Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: renati23
2010-09-03, 15:36
Pytanie do nauczycieli języka obcego
Autor Wiadomość
[uczeń]glorusek 

Post nr 1, Wysłany: 2010-09-03, 15:30   Pytanie do nauczycieli języka obcego

Witam, jestem uczniem 3 klasy technikum i moja klasa podzielona jest na 2 grupy jezykowe, ja jestem w grupie z kontynuacja jezyka niemieckiego (3h) i podstawowy angielski (1h), jednak praktycznie nic nie umiem z niemieckiego i chciałbym zdawać maturę z angielskiego, czy jest możliwość przepisania się z mojej grupy do grupy z kontynuacja jezyka angielskiego a początkującym niemieckim? doszedlem do wniosku ze po co mam sie uczyc dalej tego niemieckiego jak po tygodniu nic nie pamietam a matury na 100% bym nie zdal, angielski podstawy znam, w mojej grupie bylem raczej najlepsza osoba z angielskiego bo praktycznie wszystko umiem i to co bralismy na lekcji juz wiedzialem..

Pytałem wychowawcy ale zaczął się śmiać i mówił że w ogole papiery moge wybrac ze szkoly i nie chodzic, raczej nie zrozumiał mojej sytuacji...

antie 

Przedmiot nauczania: Język niemiecki
Post nr 2, Wysłany: 2010-09-03, 16:40   Re: Pytanie do nauczycieli języka obcego

glorusek napisał/a: