Ja również, i pamiętaj, że piękno matematyki się odkrywa dopiero, jak się nad zadaniem przez godzinę powkurza i przepisze się trzy razy od nowa, bo się źle napisało jedną literkę
_________________ As I kissed her goodbye I said, all beauty must die
And lent down and planted a rose between her teeth
Hej. Mam na imie Asia. Trafiłam na to forum bardzo przypadkiem ale zeby nie bylo - czytalam troche zanim sie zarejestrowałam. Nie jestem typem ucznia, ktorych nauczycieli uwielbiaja - średnia 5.0, podlizywanie sie, branie udzialu w konkursach miastowych, wojewodzkich i jeszcze innych. Jestem bardzo przecietna uczennica, z bardzo przecietna srednia i bardzo przecietnie zdarza mi sie gadac na lekcjach. Ale to juz meega nudna lekcja musi byc. Ale nie jest chyba ze mna jeszcze tak zle. Lubie polski, nienawidze matmy i chemii (pozdrowienia dla nauczycieli ktorzy musieli nie wiem jak kuc zeby sie tego wyuczyc ) Od wrzesnia bede licealistką - mam nadzieje
Post nr 37, Wysłany: 2011-04-19, 21:34 Re: Joan wita.
Joan. napisał/a:
Lubie polski, nienawidze matmy i chemii (pozdrowienia dla nauczycieli ktorzy musieli nie wiem jak kuc zeby sie tego wyuczyc )
Gdyby nie matematyka, nie siedziałabyś dzisiaj przed komputerem. Gdyby nie chemia, mogłabyś umrzeć na biegunkę w wieku pięciu lat. Nie lub tych nauk, jeśli nie chcesz, ale je doceniaj
Joan. napisał/a:
POzdrawiam
WzaJEMEN.
_________________ "A teraz weźmy taką statystykę [..] zakładając, że państwa razem ze mną jest sto [..] a ja nie mam jednej nogi, to statystycznie [..] każdy z państwa ma po 1,99 nogi [...] jak cena w Biedronce."
Ja wciąż wierzę, że nawrócisz się na słuszną drogę
_________________ "A teraz weźmy taką statystykę [..] zakładając, że państwa razem ze mną jest sto [..] a ja nie mam jednej nogi, to statystycznie [..] każdy z państwa ma po 1,99 nogi [...] jak cena w Biedronce."
Post nr 40, Wysłany: 2011-04-22, 11:24 Ja też witam :)
A więc witam wszystkich serdecznie