Wiek: 21 Dołączyła: 06 Sie 2007 Posty: 129 Skąd: Wielkopolska
Post nr 3, Wysłany: 2008-02-22, 11:34
MarekC napisał/a:
Czyżby przyszłe plany nauczycielskie
Od jakiegoś czasu marzy mi się taka opcja, ale zobaczymy co z tego będzie...
Na razie sama muszę wytrwać jako uczeń, żeby potem zabrać się za kształcenie młodych... Zobaczymy jak to będzie za kilka lat.
Chociaż szczerze mówiąc chciałabym zrobić 2 kierunki równolegle żeby mieć alternatywę.
_________________ "Mów do mnie jeszcze, za taką rozmową tęskniłem lata [...]"
no to ja się również zapoznam i przywitam:)
jestem uczniem 3 klasy XX Liceum w Poznaniu:) profil biol-chem
_________________ Panie Boże pomóż mi pamiętać:
Kiedy mam naprawdę zły dzień, i zdaje mi się, że wszyscy dookoła chcą mnie wkurzyć, niech nie zapomnę, że do zrobienia smutnego grymasu potrzeba aż 42 mięśni, a tylko 4 do wyprostowania środkowego palca i powiedzenia im, że mogą mi skoczyć !
Ingeborga piękne imię. Moja wychowawczyni z liceum też się tak nazywała.
Chce Was wszystkich i poprosić o pomoc.
Szukam nauczyciela lub nauczycielkę z Niemiec, który chce przyjechać do Polski.
Pragnę nawiązać współpracę miedzy szkołami. Czy znacie kogoś takiego? Dajcie proszę znać. Pozdrawiam Wszystkich
Ps. Od Kogo ten piękny aniołek?
Post nr 15, Wysłany: 2008-12-26, 21:48 Witam serdecznie.
Witam wszystkich pierwszy raz tu jestem i mysle ze powinienen dawno temu tu juz zajrzec duzo ciekawych rzeczy mozna sie dowiedziec.
Mam pewien problem i kilka pytan i szczerze mówiąc liczę na odpowiedź osób doswiadczonych
Jestem na pierwszym roku opiekuńczo wychowawczej ale swoją przyszłość chce powiązać z nauczaniem dzieciaków muzyki. proszę podpowiedzcie mi co dalej musze konczyc zeby tego dokonać bo wiem ze po tych 3 latach to nie bede mógł uczyc
I mam jeszcze jedno pytanko bo w tej chwili jestem w szkole prywatnej i mysle jednak po zaliczeniu roku przeniesc sie na PWSZ ale czy jest taki skok do wykonania?
Czekam na odpowiedzi. pozdrawiam najlepszego w nowym roku.