Przedmiot nauczania: edukacja wcz.
Post nr 138, Wysłany: 2010-07-08, 21:19
Tak sobie pomyślałam, że chyba wykazałam się lekkim brakiem kultury, dołączając do Waszego grona bez pytania. Mam nadzieję, że wybaczycie mi to wtargnięcie z buciorami bez "dzień dobry"
Ale podobno na nadrobienie zaległości nigdy nie jest za późno, a zatem: dzień dobry wszystkim, od kilku lat jestem nauczycielką dzieci młodszych, co marzyło mi się zanim jeszcze sama przekroczyłam szkolne progi. W tym roku kończę też studia podyplomowe na Akademii Wychowania Fizycznego.
Poza tym do szaleństwa kocham przyrodę - zwłaszcza ożywioną, wszelkie istoty chodzące, fruwające, pełzające, itd. (sporo tego biega po moim domu, a Itulka to imię jednego z moich kociaków).
Miło się z Wami przebywa
Przedmiot nauczania: edukacja wcz.
Post nr 139, Wysłany: 2010-07-08, 21:44
Dodam jeszcze, że na forum trafiłam z dwóch powodów:
1. Denerwowało mnie, że w Internecie każdy może wypowiadać się o pracy nauczyciela co mu ślina na język przyniesie, więc postanowiłam skupić się na wypowiedziach osób kompetentnych, "z branży".
2. Mogłabym na okrągło mówić/słuchać - czytać/pisać o pracy
Tak sobie pomyślałam, że chyba wykazałam się lekkim brakiem kultury, dołączając do Waszego grona bez pytania. Mam nadzieję, że wybaczycie mi to wtargnięcie z buciorami bez "dzień dobry"
iTulka, tu nikt nie musi pytać.
Cieszymy się, że grono naszych forumowiczów powiększa się.
Witaj wśród pasjonatów
Nazywam się Darek.
Od dwóch lat uczę muzyki w szkołach podstawowych, a w ostatnim roku też w gimnazjum.
Co do mojego stażu w zawodzie, jestem na etapie znalezienia dla siebie dobrego podręcznika.
Co do mojego przedmiotu: Muzyka jest piękna, tylko jest jej dramatycznie mało i jako przedmiot dla dzieci, i jako godziny dla nauczyciela. W zeszłym roku szkolnym uczyłem w 6 szkołach... tylko 26 godzin, ale dalej tak nie dam rady.
Jestem też nauczycielem kształcenia słuchu w szkole muzycznej.