kasia m.
Przedmiot nauczania: Inne
Wiek: 28 Dołączyła: 27 Sie 2009 Posty: 4 Skąd: mazowieckie
Post nr 31, Wysłany: 2009-08-27, 14:47
witam ciesz się znalazłam to forum. Jestem pedagogiem specjalnym i ostatnie dwa lata pracowałam w placówkach specjalnych.Niestety przez zmiany w przepisach w pon. dowiedziałam się że nie mam pełnych kwalifikacji, bo nie mam oligofrenopedagogiki. Więc od września zaczynam prace jako nauczyciel wspomagający w 1 klasie podstawówki jestem z dolnego śląska ale praca męża skłoniła nas do przeprowadzki do warszawy:)
Witam;) mam na imię Kasia, jestem studentką, zajmuje sie aktualnie gromadzeniem materiałów do mojej pracy magisterskiej poza tym znajduje jeszcze trochę czasu po pracy na czytanie książek przygodowych i kryminałów
freshteacher
Przedmiot nauczania: Język angielski
Wiek: 26 Dołączyła: 04 Wrz 2009 Posty: 12 Skąd: mazowieckie
Post nr 34, Wysłany: 2009-09-04, 16:44
Witam Mam 24 lata i właśnie zaczęłam pracę w gimnazjum. Ucze języka angielskiego. Kiedy szłam uczyć nie wyobrażałam sobie, że będzie pięknie i uczniowie mnie pokochają:)Jestem realistką cieszę się, że znalazłam tp forum bo napewno znajde tu cenne informacje., które pozwolą mi się odnaleźć w nowej rzeczywistości
Przedmiot nauczania: Język polski
Wiek: 34 Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 19 Skąd: wielkopolskie
Post nr 37, Wysłany: 2009-09-15, 17:14
Dzień dobry - witam na forum, jestem nowicjuszem tutaj, ale już mi się bardzo podoba. Jestem polonistą, uczę już (a może dopiero?) 8 rok, właśnie poszukiwałem informacji na temat słynnej już 19 godziny:)
Poza tym - ze spraw zawodowych.... kończę staż na dyplomowanego w maju 2010 i śmiać mi się chce z monstrualnego planu rozwoju, który stworzyłem (bez komentarza). Myślę, że będę się tutaj dobrze czuł.
PS. Przepraszam z góry za brak znaków diakrytycznych czasami - klawisz Alt już odmawia posłuszeństwa.
_________________ Szlachetny rzecz każdą z wielu stron ogląda i nie ma uprzedzeń.
synapsa
Post nr 38, Wysłany: 2009-09-15, 19:56