Jestem uczniem 1 klasy gimnazjum charakteryzującym się niezwykłym spokojem, roządkiem. Jestem ambitnym młodzieńcem, który z chęcią uczy się podstawy programowej i wiadomości ,,ponad program''. Mam 13 lat i mam czarne bujne włosy oraz błękitne oczy.
może i przyszły∫matematyk się pojawi... nie tracę nadziei
_________________ Zostawiaj zawsze po drodze to, co najbardziej cenne: okruchy szczęścia w sercach ludzi.
Setsi
Przedmiot nauczania: Inne
Post nr 49, Wysłany: 2009-11-07, 20:08
Witam. Jestem początkującą wychowawczynią. Pracuję w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym. Mam nadzieję, że mogę liczyć na trochę wsparcia z Państwa strony. Będę wdzięczna za wszelkie cenne rady i wskazówki. Być może znajdę tutaj osoby, które pracują w placówkach resocjalizacyjnych lub po prostu z trudną młodzieżą. Dyskusja z doświadczonymi pedagogami będzie dla mnie prawdziwym ukojeniem.
Pozdrawiam.
Setsi, witaj na forum
Mój syn studiuje resocjalizację. Też ma zamiar z trudną młodzieżą pracować.
Post nr 51, Wysłany: 2009-11-07, 21:16
Przeglądałam wątki i większość dotyczy szkół. Mam nadzieję, że uda mi się utworzyć jakiś "mały kącik" dla takich ja ja, gdzie będzie się mieściła przydatna wiedza z zakresu resocjalizacji.
W Internecie na próżno można szukać miejsc, w których wymieniają się doświadczeniami osoby, które zdecydowały się na pracę z młodzieżą niedostosowaną społecznie.
Mam nadzieję, że na tym forum będzie można zebrać odpowiednią wiedzę (szczególnie odnoszącą się do praktyki) w tej kwestii.