Olga.
Rozpoczynałam studia z nastawieniem na chęć pomocy "trudnej młodzieży" - takie światłe cele. Po skończeniu studiów życie zweryfikowało moje marzenia - "Wszędzie byleby nie świetlica szkolna". Teraz pracuję we wcześniej wspomnianej świetlicy i na nic innego nigdy bym nie zamieniła tej pracy. Jak to się mówi? - Odnalazłam swoje powołanie?
Prywatnie - Mężatka ( przed duże "M") z rocznym stażem ( wczoraj minął rok od ślubu ), starająca się o dziecko. Zapalona "kociara" - w domu jeden kocurek ( tajski ), który jest oczkiem w głowie moim i męża.
Pozdrawiam
zuza13
Przedmiot nauczania: Język polski
Post nr 66, Wysłany: 2009-12-29, 11:13
Witam!!!
Od kilku dni przeglądam sobie to forum i postanowiłam do Was dołączyć Jestem początkującym nauczycielem. Uczę języka polskiego w szkole podstawowej. Mimo młodego wieku, jest to już moja trzecia praca...Jednak cały czas pracuję w ramach jakichś krótkich zastępstw. Nigdzie nie ma szans na stałe zatrudnienie Mam nadzieję, że mój los w końcu się odmieni Pozdrawiam!!!
Forum przeglądam od kilku dni, i wreszcie postanowiłem dołączyć do waszego grona.
Mam 14 lat, mieszkam w niewielkim, ale pięknym miasteczku, do gimnazjum dojeżdżam 20 km autobusem(nie jest źle). Lubię sport(ćwiczenia siłowe w domu, gra w noge, siatke, bieganie, rower), muzykę(rap, R&B, techno, dance), dobrą zabawę, interesuję się militariami i wojskowością, ale moją największą pasją jest historia. Jestem humanistą, marzycielem, nie lubię przedmiotów ścisłych. Jestem dobrym uczniem, nie sprawiam zbytnich problemów wychowawczych(:D).
W przyszłości planuję zostać nauczycielem historii lub oficerem wojska polskiego.
Z góry zaznaczam, że jestem osobą o poglądach prawicowych, konserwatywnych.
Myślę, że zostanę tutaj na dłuższy okres czasu Nie oszukujmy się. Zarejestrowałem się tutaj po to, aby inwigilować środowisko nauczycielskie i zbierać o nim informacje, które później mogą przydać się uczniom