Dawno temu taki przepis funkcjonował (tak mniej więcej w latach 60-tych), potem został zniesiony i do chwili obecnej powtarzany jest przez niektórych. Jest to tylko bzdurna legenda oświatowa. Możesz być spokojna, uprawnień nie tracisz.
Post nr 92, Wysłany: 2010-03-11, 18:44
W takim razie jestem już spokojna - dziękuje baaaardzo za informację. Pozdrawiam.
Przedmiot nauczania: Język angielski
Post nr 93, Wysłany: 2010-04-08, 12:58
No to na dzień dobry powiem, że jestem studentem 3 roku filologii angielskiej choć zarobkowo zajmuję się organizacją koncertów młodych kapel rockowych. Wszystko co robię, również nauczanie, jest jakoś związane z muzyką, która to jest moją największą pasją. Amatorsko gram też na basie.
Ja na powitanie powiem, ze jestem bardzo ciekawa tego forum, i pozytywnie do tego nastawiona. Motywem, dla którego sie zalogowałam jest opinia na temat portalu nauczyciel.pl (ale o tym w innym temacie) ):)
NO cóz, osobiście jestem pozytywnie nastawiona do swojej pracy, choć w liceum ogólnokształcącym nie jest łatwo, szczególnie, ze uczę chemii, a np profile humanistyczne, strasznie marudzą. Ostatnio jednak jest coraz lepiej Po pół roku pracy z nimi odbieramy sie pozytywnie.
Ja dołączę do kolegi muzyka Ja muzykę znam od różnych stron, byłem już producentem, organizatorem koncertów, managerem, gitarzystą, wokalistą, klawiszowcem, no ale wylądowałem w szkole i tutaj na razie się odnajduje, chociaż cały czas pogrywam dla przyjemności Uczę w dość dobrym liceum, choć miałem też przygodę z podstawówką. Uczę przedmiotów stosunkowo niepopularnych więc zastanawiam się nad poszerzeniem kwalifikacji, aczkolwiek korci mnie także perspektywa doktoratu z filozofii, na co namawia mnie mój przyjaciel.
_________________ "Każdy cytat jest skrajnym uproszczeniem i uogólnieniem. Ten też"
Witam serdzecznie