Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Opowiedzmy coś o sobie
Autor Wiadomość
malgala 
Administracja
matematyk-optymista

Przedmiot nauczania: matematyka
Post nr 91, Wysłany: 2010-03-11, 18:25   

Dawno temu taki przepis funkcjonował (tak mniej więcej w latach 60-tych), potem został zniesiony i do chwili obecnej powtarzany jest przez niektórych. Jest to tylko bzdurna legenda oświatowa. Możesz być spokojna, uprawnień nie tracisz.

aagnieszkaa 

Przedmiot nauczania: Inne
Post nr 92, Wysłany: 2010-03-11, 18:44   

W takim razie jestem już spokojna - dziękuje baaaardzo za informację. Pozdrawiam.

[student]Sz@jba 
Złodziej Zapalniczek

Przedmiot nauczania: Język angielski
Post nr 93, Wysłany: 2010-04-08, 12:58   

No to na dzień dobry powiem, że jestem studentem 3 roku filologii angielskiej choć zarobkowo zajmuję się organizacją koncertów młodych kapel rockowych. Wszystko co robię, również nauczanie, jest jakoś związane z muzyką, która to jest moją największą pasją. Amatorsko gram też na basie.

Dorota_G 

Przedmiot nauczania: Chemia
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Post nr 94, Wysłany: 2010-04-16, 08:29   

Muzyka, super ! Tez ją kocham !

Ja na powitanie powiem, ze jestem bardzo ciekawa tego forum, i pozytywnie do tego nastawiona. Motywem, dla którego sie zalogowałam jest opinia na temat portalu nauczyciel.pl (ale o tym w innym temacie) ):)

NO cóz, osobiście jestem pozytywnie nastawiona do swojej pracy, choć w liceum ogólnokształcącym nie jest łatwo, szczególnie, ze uczę chemii, a np profile humanistyczne, strasznie marudzą. Ostatnio jednak jest coraz lepiej :) Po pół roku pracy z nimi odbieramy sie pozytywnie. :)

Pozdrawiam Was :)

Vilfredo 

Przedmiot nauczania: WOS, etyka
Post nr 95, Wysłany: 2010-05-02, 17:09