Post nr 46, Wysłany: 2011-07-30, 21:27 Praca za granica - Niemcy
Witam wszystkich.
Jestem nowym uzytkownikiem tego forum, zarejestrowalem sie w celu zaczerpniecia informacji o pracy nauczyciela za granica a konkretnie chodzi mi o prace u naszych zachodnich sasiadow.
Czy ktos z forumowiczow posiada taka wiedze i moglby sie ze mna podzielic nia? a mianowicie: "jak zostac nauczycielem w niemczech?". Czy przed podjeciem pracy w Niemczech nalezy przejsc jakies specjalistyczne kursy dla obcokrajowcow? Czy po skonczonych studiach z marszu moge przystapic do pracy? (o znajomosc jezyka nie pytam).
Dodam ze jestem nauczycielem wychowania fizycznego, świeżo po studiach.
Kazda informacja bedzie bardzo cenna.
Roxi
Przedmiot nauczania: język niemiecki,kształcenie zintegrowane i wychowanie przedszkolne
Post nr 47, Wysłany: 2011-08-30, 12:30