Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawiodłam się na szkole!!!!!!!!!!!!!!!!
Autor Wiadomość
ivo1976 

Przedmiot nauczania: Język polski
Post nr 1, Wysłany: 2009-05-20, 18:56   Zawiodłam się na szkole!!!!!!!!!!!!!!!!

Jestem nauczycielką, która poświęciła się pracy i została bez niczego poproszona o przyjęce wymówienia.Mam doła, jestem nauczycielem mianowanym, zatrudnionym na pełnym etacie. Od lat prowadzę w szkole koło teatralne. Mam liczne sukcesy. W tym roku rozpoczęłam staż na dyplomowanego i zostanę na bruku. Poświęciłam tyle czasu i energii, a gdy zaczęły się problemy zostałam sama. :( :(

kasika 

Przedmiot nauczania: matematyka
Post nr 2, Wysłany: 2009-05-20, 19:00   

Może jeszcze coś da się zmienić? Tak właściwie to dlaczego masz być zwolniona ? Redukcja etatów ....

Yoka 

Przedmiot nauczania: Język angielski
Post nr 3, Wysłany: 2009-05-20, 19:06   

witaj w klubie. Ja dziś też usłyszłam, że nie ma godzin, a że byłam zatrudniona jako ostatnia, to pierwszw takiej sytuacji muszę odejść.

I został mi 9 m-cy stażu od września. Ciekawe, gdzie go skończę?

[uczeń]Niemamnicku 

Post nr 4, Wysłany: 2009-05-20, 19:25   

skasowany post
Ostatnio zmieniony przez Niemamnicku 2009-05-22, 14:35, w całości zmieniany 1 raz  

edzia 

Post nr 5, Wysłany: 2009-05-20, 20:10   

Myślę, że uczeń nie jest w stanie zrozumieć żalu nauczyciela, który po wielu latach pracy, w którą mocno się zaangażował, otrzymuje wypowiedzenie. Dlatego uważam za nietaktowne włączenie się do tej dyskusji. Zaś absolutnie za niedopuszczalne uważam porównanie wypowiedzenia z wyrzuceniem czy wyleceniem z pracy i skwitowanie opisanego problemu stwierdzeniem:
Niemamnicku napisał/a:
Z mojej szkoły chyba jeszcze żadnego nauczyciela nie wyrzucili. (...) Ale tak poza tym, chyba nikt nie wyleciał.

Mika71 

Przedmiot nauczania: Inne