ivo1976
Przedmiot nauczania: Język polski
Wiek: 36 Dołączyła: 20 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: wielkopolskie
Post nr 1, Wysłany: 2009-05-20, 18:56 Zawiodłam się na szkole!!!!!!!!!!!!!!!!
Jestem nauczycielką, która poświęciła się pracy i została bez niczego poproszona o przyjęce wymówienia.Mam doła, jestem nauczycielem mianowanym, zatrudnionym na pełnym etacie. Od lat prowadzę w szkole koło teatralne. Mam liczne sukcesy. W tym roku rozpoczęłam staż na dyplomowanego i zostanę na bruku. Poświęciłam tyle czasu i energii, a gdy zaczęły się problemy zostałam sama.
_________________ Jestem nowa . Potrzebuję z kimś pogadać.
Myślę, że uczeń nie jest w stanie zrozumieć żalu nauczyciela, który po wielu latach pracy, w którą mocno się zaangażował, otrzymuje wypowiedzenie. Dlatego uważam za nietaktowne włączenie się do tej dyskusji. Zaś absolutnie za niedopuszczalne uważam porównanie wypowiedzenia z wyrzuceniem czy wyleceniem z pracy i skwitowanie opisanego problemu stwierdzeniem:
Niemamnicku napisał/a:
Z mojej szkoły chyba jeszcze żadnego nauczyciela nie wyrzucili. (...) Ale tak poza tym, chyba nikt nie wyleciał.
Przedmiot nauczania: Inne
Post nr 6, Wysłany: 2009-05-20, 20:22 Re: Zawiodłam się na szkole!!!!!!!!!!!!!!!!
ivo1976 napisał/a:
Jestem nauczycielką, która poświęciła się pracy i została bez niczego poproszona o przyjęce wymówienia.Mam doła, jestem nauczycielem mianowanym, zatrudnionym na pełnym etacie. Od lat prowadzę w szkole koło teatralne. Mam liczne sukcesy. W tym roku rozpoczęłam staż na dyplomowanego i zostanę na bruku. Poświęciłam tyle czasu i energii, a gdy zaczęły się problemy zostałam sama.