litera
Przedmiot nauczania: Język angielski
Wiek: 2005 Dołączyła: 11 Sie 2009 Posty: 12 Skąd: śląskie
Post nr 1, Wysłany: 2011-12-02, 17:09 źle naliczone?
Witam, jestem nauczycielką kontraktową, zatrudnioną w pełnym wymiarze godzin, dodatkowo mam przyznanych 9 godzin stałych zastępst doraźnych w tygodniu, zawartych w siatce godzin.Moje pytanie brzmi, gdzie tkwi pomyłka jeżeli za ostatni miesiąc gdzie mialam jeszcze dodatkowo 5 godzin zastępstwa doraźnego (w całym miesiącu) wypłacono mi nie za 41 godzin dodatkowych a za 28.Proszę o odpowiedź bo trochę mnie to podcieło. ewa
litera
Post nr 3, Wysłany: 2011-12-02, 18:32
Pytałam, tłumaczenie jest takie, że w listopadzie był wolny 1 listopada i 11 listopada, wtedy mam odpowiednio 6 i 7 lekcji razem 13 i z tego powodu zapłacone mam o 13 godzin nadliczbowych mniej. ????????? Pensja nie zgadza mi się od września, od wtedy liczona jest przez b sympatyczną osobę, która tego nie robiła wcześniej i nie przekonało mnie to wytłumaczenie ewa
w listopadzie był wolny 1 listopada i 11 listopada, wtedy mam odpowiednio 6 i 7 lekcji razem 13 i z tego powodu zapłacone mam o 13 godzin nadliczbowych mniej. ?????????
Bzdura. Trzeba interweniować, pani nie zna przepisów.
_________________ Trzeba umieć iść słoneczną stroną życia
litera
Post nr 6, Wysłany: 2011-12-02, 18:40
Podejrzewam, że źle interpretuje jakiś przepis, pytanie jaki???? Jak tu się obronić? Bo bardzo się cieszyłam z tych nadgodzin, a teraz czuję się lekko oszukana