hej Nosferata!
tak jak wspominalam, prowadzilam dzis lekcje troche improwizowana bo sie zbyt nie przygotowalam
. ale nawet ok, w kolko obracam sie w tematyce odkeryc geogr. w czwartek mam w 4kl. o zrodlach hist., w pt. temat wprowadzajacy do renesansu, i finito bedzie! moich praktyk, na razie.a od pazdz. znow studia, juz sie nie moge doczekac spotkania ze znajomymi!
mam super zgrana grupe, wiec tesknie za wszystkimi baaardzo...
co u Ciebie? jak ukonczysz staz w szkole bedziesz sie starala o prace w niej, czy wracasz do archiwum?
pozdrawiammm
[ Dodano: 2006-09-19, 13:46 ]Nosferata pisze:Witam!
Chiciala bym podyskutować o tym jak planujcie czas lekcji
Moje wiedza "akademicka" - każe mi tak budować lekcje nasteoująco
3 minuty - działania organizacyjno- porzadkowe
4 minuty rekalpitulacja wtórna
5 minut awiązanie do lekcji
20 minut lekcja włąściwa
3 minuty praca domowa ?
co WY na to ? jak spprawa wyglada kiedy konfrontujemy ja z rzeczywisością szkolną ?
[ Dodano: 2006-09-19, 13:48 ]kurka! czemu mi nie wyswietlilo komentarza do Twego posta! echhh, napisalam mianowicie ze moja wiedza akademicka kaze mi dodawac miedzy lekcja wlasciwa a praca domowa rekapitulacje pierwotna jeszcze
[ Dodano: 2006-10-28, 12:18 ]czesc!
dawno tu nie bylam ale... wlasnie mam troche wolnego, jupi! i pytanko: otoz za 2 tygodnie mam lekcje pokazowa w gimnazjum, temat powtorzeniowy w 3 klasie - o dynastii piastow. mam watpliwosc jak zorganizowac te lekcje by nie byla nudna i monotonna, by nie polegala na rozwiazaniu testu.. jakas gra dydaktyczna? tylko jaka? nie wzielam z olsztyna swoich notek i nie pamietam za bardzo co moge zastosowac, leee
prosze o wsparcie, z gory dziekuje i pozdrawiam
ps. aha, i jeszcze jedno - czy konspekt do lekcji powtorzeniowej wyglada inaczej? czy struktura ulega zmianie?