Ciekawa prezentacja klasy...

wymiana pomysłów, czyli jak prowadzić dobre, inspirujące i ciekawe lekcje

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Awatar użytkownika
Monita83
Posty: 161
Rejestracja: 2007-08-08, 20:39

Ciekawa prezentacja klasy...

Postautor: Monita83 » 2007-09-11, 17:21

Dziś jedna wychowawczyni I klasy (zawodówka), którą uczę, poprosiła mnie, bym podsunęła jej uczniom jakiś pomysł na ciekawe zaprezentowanie się... Za kilka dni I-sze klasy (szk. ponadgimn.) w naszej szkole mają swoją uroczystość, no i każda ma się jakoś zaprezentować... Ja (niby młoda i pełna pomysłów, a przede wszystkim polonistka- jak to określiła ta nauczycielka) może im cosik lepiej doradzę niż ona... A ja jestem zielona!! Oczywiście obiecałam, że się zastanowię, pomyślę nad tym- nie mogłam odmówić, zwłaszcza, że jestem nowa i wiadomo, chciałabym się pokazac z jak najlepszej strony (to zresztą chyba jak każdy...) Może w Waszych szkołach też bywało coś takiego i pamiętacie co nieco...? To nie musi być długie, wręcz powinno być krótkie, bo znając tych uczniów, to wiele robić nie zechcą... nie wiem, jakiś skecz, kabaret... albo inna forma zaprezentowania tej klasy, jej zainteresowań, zdolności... poszukam też czegoś w necie, ale wątpię, bym coś znalazła, jak już to pewnie scenariusze jakiś uroczystości itd.... Jesli jednak coś Wam wpadnie do głowy, to będę baaardzo wdzięczna za każdą wskazówkę!

Awatar użytkownika
malgala
Posty: 8170
Rejestracja: 2007-07-30, 18:50
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: łódzkie

Re: Ciekawa prezentacja klasy...

Postautor: malgala » 2007-09-11, 17:44