iluka pisze:Andulencja napisał/a:
Treści się zgadzają. Różnicą jest tylko autor programu
Żartujesz?
Taki jest spis treści programu
1. OPIS PROGRAMU
1.1. Wstęp ………………………………………………………………………………………………
1.2. Podstawowe założenia ……………………………………………………………………
2. CELE
2.1. Ogólne cele edukacyjne na III etapie …………………………………………….
2.1.1. Cele kształcenia ogólnego
2.1.2. Ogólne cele programu nauczania
2.2. Cele kształcenia na III etapie ……………………………………….………………
2.2.1. Wymagania ogólne podstawy programowej
2.2.2. Szczegółowe cele nauczania na III etapie (poziom III.1)
2.3. Egzamin gimnazjalny …………………………………………………………………….
3. TREŚCI NAUCZANIA
3.1. Wstęp ………………………………………………………………………………………………
3.2. Tematy i funkcje językowe …………………………………………………………….
3.3. Wymagania szczegółowe podstawy programowej
3.3.1 Mówienie, pisanie i reagowanie językowe
3.3.2 Słuchanie i czytanie
3.4 Gramatyka ……………………………………………………………………… ……………..
3.5. Podział treści nauczania na klasy
3.5.1 Zakres materiału – klasa I …………………………………………………………………..
3.5.1.1 Funkcje komunikacyjne
3.5.1.2 Zakres tematyczny i leksykalny
3.5.1.3 Konstrukcje zdaniowe
3.5.1.4 Zakres materiału gramatycznego
3.5.2 Zakres materiału – klasa II …………………………………………………..……………..
3.5.2.1 Funkcje komunikacyjne
3.5.2.2 Zakres tematyczny i leksykalny
3.5.2.3 Konstrukcje zdaniowe
3.5.2.4 Zakres materiału gramatycznego
3.5.3 Zakres materiału – klasa III ………………………………………………………………..
3.5.3.1 Funkcje komunikacyjne
3.5.3.2 Zakres tematyczny i leksykalny
3.5.3.3 Konstrukcje zdaniowe
3.5.3.4 Zakres materiału gramatycznego
4. PROCEDURY OSIĄGANIA CELÓW KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA
4.1. Podstawowe założenia metodyczne ……………………………………………..
4.1.1. Formy pracy
4.1.2. Pomoce dydaktyczne
4.2. Techniki pracy na lekcji………………………………………………………………..
4.2.1. Nauczanie funkcji językowych i sytuacji
4.2.2. Nauczanie słownictwa
4.2.3. Nauczanie gramatyki
4.2.4. Nauczanie sprawności słuchania
4.2.5. Nauczanie sprawności mówienia
4.2.6. Nauczanie wymowy
4.2.7. Nauczanie sprawności czytania
4.2.8. Nauczanie sprawności pisania i ortografii
4.2.9. Integracja międzyprzedmiotowa i prace projektowe
4.2.10. Nauczanie zagadnień kulturowych
4.2.11. Rozwijanie umiejętności samodzielnego uczenia się
4.3. Materiały nauczania ……………………………………………………...……………..
4.4. Wdrażanie programu……………………………………………………………………..
4.4.1. Planowanie pracy
4.4.2. Pomoc dla uczniów
4.4.3. Warianty pracy z programem
4.4.4. Jak przygotować ucznia do egzaminu gimnazjalnego?
5. OCENIANIE
5.1. Oczekiwane poziomy osiągnięć …………………………………………………….
5.1.1. Koniec etapu III.1: poziom III.1 podstawowy
5.1.2. Koniec etapu III.1: poziom III.1 pełny
5.2. Sposoby oceniania…………………………………………………………………………..
5.2.1. Ocenianie bieżące
5.2.2. Ocenianie okresowe
5.3. Planowanie technik oceniania i wystawiania stopni …………………..
5.3.1. Co chcę sprawdzić?
5.3.2. Dlaczego chcę to sprawdzić?
5.3.3. W jaki sposób to sprawdzę?
5.3.4. W jaki sposób wystawię oceny?
5.4. Ocenianie globalne ………………………………………………………………………..
5.5. Samoocena …………………………….……………………………………………………..
Porównałam treści po poszczególnych klasach. Treści się zgadzają z tymi, które teraz realizuję. Więc dlaczego mam żartować?
Pozostałe treści zawarte w programie są uniwersalne.