Witam.
czy któś mógłby mi udzielić informacji na temat uzasadnienia modyfikacji programu nauczania?Jak powinno ono wyglądać? Z góry dziękuję
Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe
Nie trzeba pisać żadnych uzasadnień, a z tym wysyłaniem do kuratorium to jakiś blef albo nadgorliwość dyrektora.linczerka pisze:Jednak programy dopuszczone do użytku szkolnego można jak najbardziej modyfikować, ale trzeba pisać uzasadnienie, które dyrekcja przesyła do kuratorium.
edzia pisze:Nie trzeba pisać żadnych uzasadnień, a z tym wysyłaniem do kuratorium to jakiś blef albo nadgorliwość dyrektora.
Basso profondo pisze:tu nie widzę żadnej roli
edzia pisze:A skoro musi dostosowywać, to po co ma się z tego tłumaczyć?
vuem pisze:W praktyce realizujesz inny program, więc zmień
Zwracamy się z prośbą o dopuszczenie do użytku w gimnazjum (III etap edukacyjny) programu nauczania języka angielskiego
– kurs kontynuacyjny
– poziom III.1 na podbudowie II etapu edukacyjnego
– napisanego w oparciu o program nauczania wydany przez Oxford University Press, autorstwa Melanie Eblis i Marianny Nieobskiej.
Oświadczam, że:
• program spełnia wymagania opisane w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 czerwca 2009r. w sprawie wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników;
• program zawiera wszystkie treści kształcenia zawarte w podstawie programowej
z dnia 23 grudnia 2008r.;
• program jest dostosowany do potrzeb i możliwości dzieci, dla których jest przeznaczony;
• program może być realizowany w warunkach tutejszej szkoły.
Andulencja pisze:W tym roku zmieniłam podręcznik. Skorzystałam z pozycji innego wydawnictwa.
Andulencja pisze:Różnicą jest tylko autor programu
Treści się zgadzają.
W praktyce realizujesz inny program, więc zmień.
Jak każdy prawdopodobnieAndulencja pisze:Program jest zgodny z podstawą programową.
Żartujesz?Andulencja pisze:Treści się zgadzają. Różnicą jest tylko autor programu
Ingerencja w autorski program obowiązkowa??? ! Ty też oczywiście żartujesz?edzia pisze:No to ta ingerencja jest, bodajże od 2009 r., obowiązkowa.
Wróć do „Metody dydaktyczne, scenariusze, konspekty, materiały”