Podważenie oceny z zachowania

o tym jakie są, jak sobie z nimi radzić, jak wychowywać bez porażek

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Fantazja 102
Posty: 1
Rejestracja: 2012-02-05, 19:40
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Historia
Lokalizacja: pomorskie

Podważenie oceny z zachowania

Postautor: Fantazja 102 » 2012-02-05, 20:00

Cześć,
mam pytanie, może ktoś znajdzie chwilkę żeby mi odpowiedzieć.... Nie było mnie na radzie (poważnie chorowałam), gdzie zatwierdza się oceny z zachowania. W naszej szkole wystawia się je miedzy innymi przy pomocy punktacji, która ma być pomocą dla wychowawcy, ale jak mi się wydaje nie powinna być decydująca. Na radzie obniżono zachowanie kilku uczniom! Zastanawiam się czy to było zgodne z prawem, bo z tego co mi wiadomo wystawiane oceny przez wychowawcę są autonomiczne... mogę się mylić... trochę boli mnie ta sprawa, bo gdybym tam była, ta sprawa by się tak nie potoczyła. Wiem, ze jestem młodym nauczycielem, który się wszystkim przejmuje, ale najzwyczajniej w świecie jest to podważanie mojego zdania.

Proszę, o odpowiedź.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
linczerka
Posty: 4541
Rejestracja: 2011-11-04, 19:49
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: Polska

Re: Podważenie oceny z zachowania

Postautor: linczerka » 2012-02-05, 20:15

Trzeba umieć iść słoneczną stroną życia

Awatar użytkownika
vuem
Posty: 4126
Rejestracja: 2009-06-18, 20:30
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: podkarpackie

Re: Podważenie oceny z zachowania

Postautor: vuem » 2012-02-05, 21:09

Zasięgając opinii przed ustaleniem ocen, nie spotkałaś się z zastrzeżeniami do owych uczniów?
Punkty oczywiście są swego rodzaju pomocą, może ktoś zbytnio do serca je sobie wziął?
A może Ty nie uwzględniłaś sugestii swoich kolegów i zbyt wysoko oceniłaś swoich wychowanków?

Awatar użytkownika
Basiek70
Posty: 2234
Rejestracja: 2007-08-24, 19:43
Przedmiot: Inne

Re: Podważenie oceny z zachowania

Postautor: Basiek70 » 2012-02-07, 10:56

to jest w sumie ciekawa sprawa