Brak współpracy

o tym jakie są, jak sobie z nimi radzić, jak wychowywać bez porażek

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

student27
Posty: 3
Rejestracja: 2012-02-22, 15:00
Kto: student
Lokalizacja: lubelskie

Brak współpracy

Postautor: student27 » 2012-02-22, 15:09

Witam. Jestem studentem I roku. Zostałem starostą swojej grupy. Problem polega na tym, że grupa nie przejawia żadnych chęci do współpracowania między sobą. Każdy jest przeciw każdemu. Jako starosta chciałbym to zmienić.. zintegrować ludzi..ale nie wiem w jaki sposób. Dlatego zwracam się z prośbą o pomoc. Mam nadzieję, że Państwo, jako nauczyciele, będziecie w stanie podpowiedzieć co powinienem zrobić oraz udzielić jakichś rad. Z góry dziękuję za pomoc. :)

b.hunter
Posty: 217
Rejestracja: 2007-10-31, 17:27
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Brak współpracy

Postautor: b.hunter » 2012-02-22, 17:05

0,5l na głowę powinno rozwiązać problem :devil:

Awatar użytkownika
linczerka
Posty: 4541
Rejestracja: 2011-11-04, 19:49
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: Polska

Re: Brak współpracy

Postautor: linczerka » 2012-02-22, 18:03

No nie... tak na "sucho"? Do tego coś na przegryzkę. Jakieś koreczki... hm... :mrgreen:
A tak poważnie...Na siłę nic nie zrobisz.
Trzeba umieć iść słoneczną stroną życia

Awatar użytkownika
haLayla
Posty: 3775
Rejestracja: 2008-08-24, 00:28
Kto: uczeń
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: małopolskie

Re: Brak współpracy

Postautor: haLayla » 2012-02-22, 19:10

gieniun pisze:0,5l na głowę powinno rozwiązać problem :devil:


Ależ na tej pedagogice mają słabe głowy...

linczerka pisze:No nie... tak na "sucho"? Do tego coś na przegryzkę. Jakieś koreczki... hm... :mrgreen:


Polecam ogórki kresowe. Świetnie się je zapija wódką.

Ad rem. Myślę, że oni sami zrozumieją, że nie opłaca się działać przeciwko sobie. Wystarczy, że część skreślą z listy studentów, a niechybnie się tak stanie, jeżeli jest tak, jak piszesz ;)
<3

katty
Posty: 431
Rejestracja: 2008-05-14, 12:53