kryteria oceniania

o tym jakie są, jak sobie z nimi radzić, jak wychowywać bez porażek

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Awatar użytkownika
lieblingin
Posty: 229
Rejestracja: 2007-08-29, 15:49
Lokalizacja: lubuskie

kryteria oceniania

Postautor: lieblingin » 2008-08-28, 18:24

nie wiem dokladnie jak powinno sie sprawiedliwie oceniac prace pisemne uczniow, wiem ze niektorzy licza punkty procentowo np na ocene dopuszczajaco trzeba miec 30% ale tez czesc wybiera, ze na ocene dop nalezy miec 50 % prawidlowych odpowiedzi

ale jakie pozniej - przy ocenach dost, db i bdb zachowac proporcje, procenty?

jak powinno byc?
jaki macie zasady przy ocenianiu??

marianka
Posty: 114
Rejestracja: 2008-08-24, 21:20
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Historia
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: kryteria oceniania

Postautor: marianka » 2008-08-28, 20:29

Przede wszystkim zapoznaj się z wewnątrzszkolnym systemem oceniania, na jego podstawie możesz zbudować własny, tzn. przedmiotowy.

michalinka
Posty: 34
Rejestracja: 2008-08-15, 16:51
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język polski
Lokalizacja: mazowieckie

Re: kryteria oceniania

Postautor: michalinka » 2008-08-30, 17:05

Witaj! Musisz zapytać pozostałych nauczycieli uczących w waszej szkole. Bo u nas wypracowaliśmy wspólne jednolite kryteria oceniania prac klasowych:
100 % cel
90% bdb
80% db+
70% db
60% dst+
50% dst
40% dop+
34% dop
poniżej - ndst

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Ewryl
Posty: 107
Rejestracja: 2008-08-30, 14:51
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: wielkopolskie

Re: kryteria oceniania

Postautor: Ewryl » 2008-08-30, 17:08

W mojej poprzedniej szkole progi procentówe również były wspólne dla całej szkoły. Musisz spojrzeć w Wewnątrzszkolny System Oceniania czy jest tam jakiś zapis o tym, a jeśli nie ma to możesz ustalić sobie swoje właśne dla Twojego przedmiotu, ale powinnaś je zapisać w swoim Przedmiotowym Systemie Oceniania. Jeśli nie jesteś jedyną osobą w szkole uczącą tego przedmiotu to porozmawiaj z kolegą czy koleżanką i powinniście ustalić wspólne zasady.


Wróć do „Problemy dydaktyczno-wychowawcze”

cron