Poważny problem z wychowanką

o tym jakie są, jak sobie z nimi radzić, jak wychowywać bez porażek

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

magdaes
Posty: 17
Rejestracja: 2008-12-14, 00:06
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: łódzkie

Poważny problem z wychowanką

Postautor: magdaes » 2008-12-14, 00:16

Witam.
Jestem nauczycielką w technikum (uczę wosu oraz pp) Obecnie mam 2 klasę.
W klasie mam uczennice która zawsze była bardzo pogodna,wesoła,była pomocna,dobrze się uczyła (jedna z lepszych uczennic w mojej klasie) ,żartowała. Bardzo mi jej szkoda i nie wiem co mam robić od około miesiąca jest strasznie przygnębiona,smutna i płaczliwa, obniżyła się w nauce,na lekcjach jest zamyślona,nieobecna,nie udziela się
CO JA MAM ROBIĆ W TEJ SYTUACJI, jak mogę z niej wydusić co jej jest, jak jej pomóc.
Koledzy proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 2010-01-16, 21:41 przez magdaes, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
malgala
Posty: 8170
Rejestracja: 2007-07-30, 18:50
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: łódzkie

Re: Poważny problem z wychowanką

Postautor: malgala » 2008-12-14, 08:43

Wydusić nic nie dasz rady. Przyczyny takiej zmiany mogą być różne. Może to zawiedziona miłość, może ciąża, może problemy domowe? Możliwości jest bardzo dużo.
Pomóc jednak przynajmniej możesz spróbować.