Nieobecność w szkole, a numerowanie lekcji

o tym jakie są, jak sobie z nimi radzić, jak wychowywać bez porażek

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

vikivikiviki
Posty: 15
Rejestracja: 2008-10-20, 18:35
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Informatyka
Lokalizacja: wielkopolskie

Nieobecność w szkole, a numerowanie lekcji

Postautor: vikivikiviki » 2010-03-10, 15:34

Witam! Jestem nauczycielem w gimnazjum, od tego roku jak i w pozostałych szkołach podstawowych i gimnazjach pojawiło się numerowanie każdej lekcji. Jak sobie radzicie z numerowaniem lekcji w przypadku dłuższej choroby i zwolnienia. Sama nie umiem sobie z tym poradzić, nie biorę zwolnienia nawet jak jestem chora, nerwowo odliczam każdy tydzień do końca roku. Boję się jak uda mi się wyrobić w liczbie przewidzianych na rok lekcji. Jak Wy sobie z tym radzicie? Może ktoś ma jakiś patent? Z góry dziękuję za pomoc

katty
Posty: 431
Rejestracja: 2008-05-14, 12:53
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Nieobecność w szkole, a numerowanie lekcji

Postautor: katty » 2010-03-10, 17:12