Arkusz dostosowania wymagań edukacyjnych wobec ucznia...

dyskusja o dobrych lekcjach wychowawczych oraz skutecznych sposobach kierowania zespołem klasowym

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

aga_wita
Posty: 2
Rejestracja: 2008-12-01, 23:13
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: śląskie

Arkusz dostosowania wymagań edukacyjnych wobec ucznia...

Postautor: aga_wita » 2008-12-13, 23:05

Czy są przepisy oświatowe mówiące o tym, że wychowawca jest zobowiązany do wypełniania takiego arkusza dla ucznia z opinią?? Mam klasę wyrownawczą i 3 tygodnie temu dostałam stertę pustych arkuszy do wypełnienia (bardo szczegółowych)...Jestem ciekawa, czy to konieczność, czy tylko wymysł dyrektora...
Dziękuję za odpowiedź :)

karia
Posty: 27
Rejestracja: 2008-03-31, 09:53
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Wychowanie fizyczne
Lokalizacja: małopolskie

Re: Arkusz dostosowania wymagań edukacyjnych wobec ucznia...

Postautor: karia » 2008-12-14, 11:22

Też jestem wychowawcą, mam uczniów pod opieką poradni PP, ale pierwsze słyszę o arkuszach...natomiast n-le muszą pisac plany wynikowe z obniżeniem wymagań dla takich uczniów w mojej szkole.
Ostatnio zmieniony 2008-12-15, 14:12 przez karia, łącznie zmieniany 1 raz.

aga_wita
Posty: 2
Rejestracja: 2008-12-01, 23:13
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: śląskie

hmmm...

Postautor: aga_wita » 2008-12-14, 17:28

Czyli rozumiem, że nie jest to obowiązkowe...ale skoro dyrekcja każe to wyjścia za bardzo nie mam...tak więc 15 arkuszy x 2 (bo składają się z dwóch str A4) pozostaje mi wypełnić...:( Przykra sprawa...ostatnio mam wrażenie, że więcej papierków wypełniam, aniżeli uczę...
Pozdrawiam wszystkich, którzy odpowiedzieli... i czekam na kolejne opinie :)

karia
Posty: 27
Rejestracja: 2008-03-31, 09:53
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Wychowanie fizyczne
Lokalizacja: małopolskie

Re: Arkusz dostosowania wymagań edukacyjnych wobec ucznia...

Postautor: karia » 2008-12-14, 19:02