Nauka w LO Kamienna Góra ale matura w Gdańsku i w Ostródzie

dyskusja o dobrych lekcjach wychowawczych oraz skutecznych sposobach kierowania zespołem klasowym

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Awatar użytkownika
wlodziu
Posty: 26
Rejestracja: 2010-07-08, 16:28
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Muzyka
Lokalizacja: mazowieckie

Nauka w LO Kamienna Góra ale matura w Gdańsku i w Ostródzie

Postautor: wlodziu » 2010-07-11, 12:18

Nauka w LO Kamienna Góra ale matura w Gdańsku i w Ostródzie

Jestem już na emeryturze nauczycielskiej a zatem mam więcej czasu na wspominanie okresu mojej młodości i nauki a potem też mojego nauczania /przeważnie w szkołach średnich/. Nie mogę jednak zrozumieć tego, dlaczego ze mną postąpiono tak, jak chyba postępować się nie powinno i to w klasie maturalnej w LO w Kamiennej Górze.
Dzisiaj w XXI wieku mamy możliwość poprzez Internet kontaktować się z ludźmi z całego świata. Przez te najnowsze Medium, zrodziły się przeróżne strony www. Do takich należy: Nasza Klasa. Tu ludzie znajdują się po wielu latach wspominając czasy nauki w szkole a nauczyciele będący już na emeryturze przypominają sobie byłych uczniów i kolegów z pracy.
Innym takim wydarzeniem jest wyprawianie Jubileuszu Szkoły, Zjazdu Absolwentów…
W wspomnianych wyżej możliwościach niestety ja nie mogę uczestniczyć, albowiem nie pozwolono mi zdawać maturę w klasie, w której się uczyłem. I tak zamiast egzamin dojrzałości zdawać w LO kamiennogórskim zdawałem ten egzamin aż z 12-tu przedmiotów w bardzo odległym Gdańsku a potem jeszcze drugą maturę zdałem w Ostródzie.
Pomimo tego, że powtarzałem klasę maturalną to pozostawiono mnie na trzeci rok w tej samej klasie. Jednakże wyszło tak, że zamiast powtarzać klasę jedenastą to na drugim końcu Polski w tej klasie uczyłem. Zainteresowanym podaje do mnie kontakt: wlozal@op.pl
Skypea: skrzypce6 oraz www.zaleski.frehost.pl
oraz młodszą stronę www.wzaleski.ugu.pl wtedy na zadane pytania chętnie odpowiem.