uniewazniony staz i egzamin

rady, wskazówki, wymiana doświadczeń

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

marcellchen
Posty: 5
Rejestracja: 2010-06-24, 18:34
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język niemiecki
Lokalizacja: podlaskie

uniewazniony staz i egzamin

Postautor: marcellchen » 2011-08-29, 16:19

witam

sprawe, ktora dla mnie jest dosc klopotliwa, przedstawie jasno :

Chodzi o to, iz jako nauczyciel z jezka niemieckiego zostalem zatrudniony w szkole ponadgimnazjalnej ( zespol szkol - LO i technikum) na zastepstwo. Jestem po studiach zawodowych ( licencjat) oraz w tym roku podchodze do obrony magisterskiej. Rozpoczalem staz z dniem 1 wrzesnia na nauczyciela kontraktowego. Staz minal 31 maja, egzamin odbyl sie 22 czerwca - zaliczony ... cale wakacje czekalem na akt nadania awansu .. kilka dni temu doczekalem sie telefonu ze szkoly ze staz i egzamin jest nie wazny bo jako licencjat nie moglem pracowac w tej szkole a co za tym idzie nie mgolem tez obywac stazu.

Czytalem ustawe ministra w sprawie kwalifikacji nauczycieli gdzie w § 11 jest jasno napisane, ze jako nauczyciel jezyka obcego legitymjacy sie dyplomem studiow wyzszych zawodowych moge pracowac w takiej placowce ...

juz nic nie rozumiem ..

prosze o pomoc.

Awatar użytkownika
SZYSZKA88
Posty: 54
Rejestracja: 2010-10-24, 19:51
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: wielkopolskie

Re: uniewazniony staz i egzamin

Postautor: SZYSZKA88 » 2011-08-29, 19:13

Pewnie, że możesz uczyć w szkole średniej... Coś tu nie gra, wyjaśnij to z dyrekcją jak najszybciej.

Awatar użytkownika
Belfrzyca
Posty: 139
Rejestracja: 2011-05-06, 15:21
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język rosyjski
Lokalizacja: mazowieckie

Re: uniewazniony staz i egzamin

Postautor: Belfrzyca » 2011-08-30, 08:09

No faktycznie tam jest tak napisane, a mi do tej pory wszyscy mówili, że z licencjatem to w gimnazjum najwyżej można uczyć :/

antie
Posty: 353
Rejestracja: 2009-08-24, 21:16
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język niemiecki