nauczyciel-psycholog Proszę o informacje - jestem zielona :)

miejsce dla rozpoczynających pracę (można się radzić, żalić, chwalić, dzielić doświadczeniami)

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

alexia
Posty: 3
Rejestracja: 2012-09-12, 15:16
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: pomorskie

nauczyciel-psycholog Proszę o informacje - jestem zielona :)

Postautor: alexia » 2012-09-12, 15:21

Dzień dobry wszystkim!

Dostałam umowę o pracę jako nauczyciel - psycholog na 6/20 etatu... W sumie nawet nie wiem o co konkretnie zapytać, bo po prostu nic nie wiem o prawach i przywilejach dla początkujących nauczycieli. Do tej pory miałam zlecenie więc nie korzystałam z nich. Będę wdzięczna za wszystkie podpowiedzi!

Awatar użytkownika
iluka
Posty: 3015
Rejestracja: 2012-07-25, 12:23
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język polski
Lokalizacja: małopolskie

Re: nauczyciel-psycholog Proszę o informacje - jestem zielona :)

Postautor: iluka » 2012-09-12, 20:15

alexia pisze:nic nie wiem o prawach i przywilejach dla początkujących nauczycieli.
Ja też niewiele wiem o prawach i przywilejach, najwięcej wiem O OBOWIĄZKACH :devil:
W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca. Paulo Coelho

alexia
Posty: 3
Rejestracja: 2012-09-12, 15:16
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: pomorskie

Re: nauczyciel-psycholog Proszę o informacje - jestem zielona :)

Postautor: alexia » 2012-09-12, 21:22