Staż- od czego zacząć?

miejsce dla rozpoczynających pracę (można się radzić, żalić, chwalić, dzielić doświadczeniami)

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

DominikaG
Posty: 2
Rejestracja: 2013-02-05, 13:51
Kto: student
Lokalizacja: wielkopolskie

Staż- od czego zacząć?

Postautor: DominikaG » 2013-02-05, 14:41

Witam wszystkich, mam kilka nurtujących mnie pytań odnośnie stażu. Przejrzałam już trochę tematów na forum ale nigdzie nie znalazłam na nie odpowiedzi.
Jestem studentką 3 roku edukacji wczesnoszkolnej z językiem angielskim, w tym roku będę broniła pracy licencjackiej. Chciałabym pójść na staż od przyszłego roku szkolnego, a w tym czasie robić zaocznie studia II stopnia. Chodzi mi o staż z UP, niekoniecznie o staż w którym bym pracowała już jako nauczyciel stażysta, ale nie bardzo wiem, jak się za to wszystko zabrać. Gdzieś tu na forum przeczytałam, że na staż z UP można już iść w trakcie studiów, a w UP powiedziano mi, że muszę skończyć szkołę i mieć dyplom, zarejestrować się jako bezrobotna i dopiero potem myśleć o stażu. Czy ktoś może mi powiedzieć, jak to w końcu jest? Może kobieta w UP źle mnie zrozumiała? Kiedy muszę zacząć załatwiać sprawy w związku z stażem? Czy jeśli zgłoszę się do UP z dyplomem, po obronie (czyli pewnie już w trakcie wakacji) to zdążę załapać się na staż od września? Zastanawiam się, jakie jest prawdopodobieństwo że faktycznie na ten staż mnie wyślą? Czy to jest tak, że wszyscy chętni są gdzieś wysyłani? A jeśli nie, to czy wiadomo co jest brane pod uwagę? Chciałabym zacząć coś robić i zdobywać doświadczenie, co później być może ułatwiłoby mi znalezienie pracy.
Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki lub pokierowanie mnie, gdzie szukać odpowiedzi na te wszystkie pytania.

evee1
Posty: 38
Rejestracja: 2009-08-26, 22:52
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Re: Staż- od czego zacząć?

Postautor: evee1 » 2013-02-13, 18:11