Staż w świetlicy a nauczanie przedmiotu

miejsce dla rozpoczynających pracę (można się radzić, żalić, chwalić, dzielić doświadczeniami)

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Nowak_H
Posty: 2
Rejestracja: 2014-08-29, 00:31
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: dolnośląskie

Staż w świetlicy a nauczanie przedmiotu

Postautor: Nowak_H » 2014-08-29, 00:53

Witam wszystkich.

Jestem po licencjacie z matematyki, specjalność nauczycielska i obecnie studiuję na II stopniu.

Tak się złożyło, że właśnie dostałam pracę w szkole podstawowej, ale jako wychowawca świetlicy.

W związku z powyższym mam pytania dotyczące stażu:

Czy to, że staż będę odbywać w świetlicy będzie jakoś wpływać na moją przyszłą "karierę" jako nauczyciela matematyki?

Od mamy koleżanki nasłuchałam się, że robię straszną głupotę, bo robienie stażu na świetlicy sprawi, że w przyszłości żadna szkoła nie będzie mnie chciała zatrudnić, bo nie uczyłam normalnie, tylko siedziałam w świetlicy. A do tego staż w świetlicy jest trudniejszy niż przy "zwykłym" przedmiocie. No i w ogóle strasznie się na mnie wyładowała...

Ma ktoś jakieś doświadczenia/przemyślenia w tym temacie?

Czy ewentualnie mogę być zatrudnioną, a nie robić stażu na wyższy stopień?

Bardzo cieszyłam się, że dostałam pracę w szkole, ale teraz strasznie mnie to męczy...

Awatar użytkownika
linczerka
Posty: 4541
Rejestracja: 2011-11-04, 19:49
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: Polska

Re: Staż w świetlicy a nauczanie przedmiotu

Postautor: linczerka » 2014-08-29, 07:26

Ktoś Ci głupot naopowiadał.
Trzeba umieć iść słoneczną stroną życia

Awatar użytkownika
malgala
Posty: 8170
Rejestracja: 2007-07-30, 18:50
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: łódzkie

Re: Staż w świetlicy a nauczanie przedmiotu

Postautor: malgala » 2014-08-29, 07:57

Ciesz się i rób spokojnie staż.
Jako nauczyciel świetlicy, który dopiero rozpoczyna pracę, masz więcej możliwości wykazania się w okresie stażu różnorodnymi działaniami niż jako nauczyciel matematyki.