Kiedy robić przygotowanie pedagogiczne ?

miejsce dla rozpoczynających pracę (można się radzić, żalić, chwalić, dzielić doświadczeniami)

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

lusesita106
Posty: 3
Rejestracja: 2019-09-05, 20:48
Kto: student
Przedmiot: Biologia
Lokalizacja: podkarpackie

Kiedy robić przygotowanie pedagogiczne ?

Postautor: lusesita106 » 2019-09-05, 21:48

Witam, jestem studentką II roku studiów licencjackich na kierunku Biologia. Chciałabym uczyć biologii w szkole więc mam zamiar zrobić studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego i stąd moje pytanie, kiedy zacząć te studia? Najchętniej zaczęłabym je w trakcie obecnych studiów lecz nie wiem jak sprawa będzie wyglądać, gdy będę musiała odbyć praktyki w szkole i to jest dla mnie główny problem. Myślicie, że dałoby radę pogodzić "podyplomówkę" z przygotowania pedagogicznego ze studiami magisterskimi czy najlepiej najpierw skończyć studia kierunkowe a następnie brać się za podyplomowe ?

Jusia8888
Posty: 3
Rejestracja: 2019-09-05, 20:55
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Historia, WOS
Lokalizacja: małopolskie

Re: Kiedy robić przygotowanie pedagogiczne ?

Postautor: Jusia8888 » 2019-09-06, 16:27

Zdaje się, że musisz mieć wpierw jakiś dyplom, żeby robić studia podyplomowe :) jak uzyskasz licencjat to możesz się zapisać. A może na studia magisterskie nauczycielskie, żeby nie robić dwóch rzeczy na raz? Np. na UP w Krakowie masz studia mgr z dodatkowym modułem przygotowania psychologiczno-pedagogicznego. Sprawdź sobie na uczelni, którą chcesz wybrać.
Ja robiłam praktyki we wrześniu, przed rozpoczęciem roku akademickiego - napisałam odpowiednie pismo do dziekana (byłam wtedy na dwóch kierunkach studiów i bez problemu dostałam zgodę).

lusesita106
Posty: 3
Rejestracja: 2019-09-05, 20:48
Kto: student
Przedmiot: Biologia
Lokalizacja: podkarpackie

Re: Kiedy robić przygotowanie pedagogiczne ?

Postautor: lusesita106 » 2019-09-06, 17:59