awans na kontraktowego w uk

miejsce dla rozpoczynających pracę (można się radzić, żalić, chwalić, dzielić doświadczeniami)

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

maddie
Posty: 3
Rejestracja: 2008-06-09, 19:17
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: łódzkie

awans na kontraktowego w uk

Postautor: maddie » 2008-06-09, 19:26

witam, chcialabym wiedziec, czy mozliwy jest awans na nauczyciela kontraktowego jesli odbedzie sie staz w anglii w szokle panstwowej. jestem studentka V roku anglistyki i lada moment koncze studia, planuje wyjazd do anglii ale nie chcialabym stacic uprawnien. dowiedzialam sie, ze na zrobienie awansu mam tylko 3 lata po studiach i jestem troszke zmartwiona...
z gory dzieki za pomoc

Awatar użytkownika
ann
Posty: 933
Rejestracja: 2008-01-21, 21:18
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Historia, Geografia, Informatyka, ...
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: awans na kontraktowego w uk

Postautor: ann » 2008-06-09, 19:46

maddie pisze:dowiedzialam sie, ze na zrobienie awansu mam tylko 3 lata po studiach i jestem troszke zmartwiona...

To chyba niemożliwe - znam osoby, które robią staż 4-5 lat po studiach ;)
Prywatnie żyję tak, jak każdy:
Jem, piję, sypiam, patrzę w gwiazdy

edzia
Posty: 4766
Rejestracja: 2008-02-05, 23:02

Re: awans na kontraktowego w uk

Postautor: edzia » 2008-06-09, 20:28

uprawnienia nauczycielskie są dożywotnie, a więc możesz nawet i po 10 latach zacząć pracę w zawodzie. Jednak niestety będziesz wówczas zaczynać od stopnia nauczycela stażysty, nawet gdybyś w tym czasie pracowała W Anglii.

maddie
Posty: 3
Rejestracja: 2008-06-09, 19:17
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: łódzkie

Re: awans na kontraktowego w uk

Postautor: maddie » 2008-06-09, 21:15