Odmówiłem dostając ofertę pracy w szkole średniej...

miejsce dla rozpoczynających pracę (można się radzić, żalić, chwalić, dzielić doświadczeniami)

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

maniakos
Posty: 122
Rejestracja: 2008-05-04, 10:49
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: małopolskie

Odmówiłem dostając ofertę pracy w szkole średniej...

Postautor: maniakos » 2008-08-04, 01:12

Jestem inżynierem. Kończę studia magisterskie. Otrzymałem ofertę pracy w szkole średniej jako nauczyciel teoretycznych przedmiotów zawodowych.

Z żalem muszę przyznać, że ze względów finansowych. Obecnie pracuję poniżej kwalifikacji, jednak za dużo większe pieniądze. Szkoła ponadto jest oddalona o 35 km od mojego miejsca zamieszkania. Ceny "idą" w górę a pensja stażysty jest słabiutka.

Tak chciałem to napisać na forum....

edzia
Posty: 4766
Rejestracja: 2008-02-05, 23:02

Re: Odmówiłem dostając ofertę pracy w szkole średniej...

Postautor: edzia » 2008-08-04, 08:26

Kolega ode mnie z pracy (też tpz) odszedł ze szkolnictwa po 4 latach pracy też ze względów finansowych. Takie są niestety realia, pensja nauczyciele jest odgórnie ustalona, dyrektor nie ma praktycznie na nią wpływu. Nagradzać może jedynie przyznając dodatek motywacyjno-demotywacyjny (jego wysokość jest demotywacyjna).

Na razie nic nie poradzimy na to...

Anita@
Posty: 122
Rejestracja: 2008-04-12, 23:09
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Odmówiłem dostając ofertę pracy w szkole średniej...

Postautor: Anita@ » 2008-08-04, 10:02

Też mam ten dylemat- pracować w szkole oddalonej o 40km i mieć na rękę 600zł lub w sklepie kilka kroków od domu za 1500zł :( Polskie realia mnie dobijają...

edzia
Posty: 4766
Rejestracja: 2008-02-05, 23:02

Re: Odmówiłem dostając ofertę pracy w szkole średniej...

Postautor: edzia » 2008-08-04, 10:48

Jednak praca w szkole ma w sobie to "coś" - nie można tego równać z pracą w sklepie

Anita@
Posty: 122
Rejestracja: 2008-04-12, 23:09
Kto: nauczyciel