Jak to jest z awansem naukowym.

miejsce dla rozpoczynających pracę (można się radzić, żalić, chwalić, dzielić doświadczeniami)

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Magdalena24
Posty: 15
Rejestracja: 2007-07-19, 20:20

Jak to jest z awansem naukowym.

Postautor: Magdalena24 » 2007-07-22, 22:27

Chciałam zapytać bo po przeczytaniu kilku forum mam pewne wątpliwości, a mianowicie. Miesiąc temu skończyłam studia pedagogiczne i załatwiłam sobie w szkole staż jako nauczyciel historii, tylko że dyrektor szkoły powiedział że może mnie przyjąć tylko na staż, bo na prace nie mam etatu. Czy w takim razie jestem nauczycielem stażystą, takim prawdziwym, czy stażystom załatwionym z urzędu pracy. Dodam tylko że ten staż załatwiam przez urząd pracy.

Awatar użytkownika
malgala
Posty: 8170
Rejestracja: 2007-07-30, 18:50
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: łódzkie

Re: Jak to jest z awansem naukowym.

Postautor: malgala » 2007-08-10, 15:53

Jeżeli będziesz zatrudniona zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami w wymiarze nie mniejszym niż pół etatu (9 godzin) i pracę rozpoczniesz z początkiem roku szkolnego, mając podpisaną umowę na okres całego roku szkolnego, to automatycznie rozpoczynasz staż na nauczyciela kontraktowego. Jeżeli jest to umowa na czs krótszy (na przykład zastępstwo za nieobecnego nauczyciela) lub mniejszy wymiar godzin tygodniowo niż 9, stażu rozpocząć nie możesz.

Awatar użytkownika
chiczi
Posty: 3046
Rejestracja: 2006-10-02, 16:12

Re: Jak to jest z awansem naukowym.

Postautor: chiczi » 2007-08-15, 21:01

Tak sobie ostatnio myślę i nasuwa mi się jedno pytanie odnośnie awansu zawodowego :smile: