Nauczyciel po SN

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Alka
Posty: 1
Rejestracja: 2008-01-22, 19:22

Nauczyciele po SN i SWP - proszę o pomoc!

Postautor: Alka » 2008-01-22, 19:31

Jestem nauczycielką przedszkola 28 lat. Nie uzupełniłam wykształcenia. Jestem obecnie po SWP. We wrześniu 2006 roku odebrano mi od pensji ok 320 zł przyznając wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 1 072 00 przeszeregowując mnie do grupy nauczycieli posiadających " pozostałe wykształcenie".

Chciałabym zapytać czy wszystkie nauczycielki po SWP w całej Polsce zostały tak potraktowane jak my w Łodzi ?

Dziękuje za pomoc, pozdrawiam!

Jethro Tull
Posty: 885
Rejestracja: 2007-08-07, 23:08

Re: Nauczyciele po SN i SWP - proszę o pomoc!

Postautor: Jethro Tull » 2008-01-22, 20:06

Wszystkie bo tak stanowią przepisy

justus51
Posty: 2
Rejestracja: 2008-05-13, 20:56
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: małopolskie

Re: Nauczyciel po SN

Postautor: justus51 » 2008-06-06, 00:20

Ja to czasem...baaa nawet zawsze nie rozumiem tych "starych" nauczycielek...Bez obrazy, ale czy Wam to ktoś zabrania się dokształcać??? Ja to robię co mogę, już za mną 5 lat studiów, mnóstwo szkoleń, warsztatów, teraz planuje studia podyplomowe i nie narzekam na pensję.
A niektórzy obijają się pół życia, a potem wielki płacz i lament, bo pieniążków mało...
Czy nie uważacie, że "każdemu według zasług"????
Jestem ciekawa waszego zdania.piszcie

magdaaa
Posty: 6
Rejestracja: 2009-01-17, 03:48
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Zajęcia zintegrowane
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Nauczyciel po SN

Postautor: magdaaa » 2009-01-27, 16:45

niby powinni wg zasług, bo sama sie systematycznie dokształcam, ale mysle, że zadne studia i kursy nie wynagrodzą doświadczenia :!:

Awatar użytkownika
dushka
Posty: 3902
Rejestracja: 2006-08-03, 19:39

Re: Nauczyciel po SN

Postautor: dushka » 2009-01-27, 17:00