Pytanie do specjalistów prawa oświatowego i pracy

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

korser
Posty: 2
Rejestracja: 2012-11-21, 14:07
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: mazowieckie

Pytanie do specjalistów prawa oświatowego i pracy

Postautor: korser » 2012-11-21, 15:43

Witam wszystkich serdecznie,

Jestem nauczycielem kontraktowym. Od 1 września 2010 roku jestem zatrudniona w Zespole Szkół. Do maja 2012 roku świadczyłam pracę na podstawie dwóch umów: na czas nieokreślony na 3/4 etatu (w szkole podstawowej) oraz na umowie na czas określony na 1/4 etatu (w gimnazjum)-umowa do dnia 31.08.2012 r. W maju 2012 r. podpisałam aneks do umowy, który z dniem 1 września 2012 roku miał rozszerzyć wymiar czasu pracy w szkole podstawowej do pełnego etatu. Umowa z gimnazjum, jak się domyślam po prostu uległaby rozwiązaniu z dniem 31.08.2012 r. (nie byłaby przedłużona). Jednak w czerwcu 2012 r. w związku z problemami z ciążą poszłam na zwolnienie lekarskie na którym jestem do dziś. Ponieważ staram się o kredyt hipoteczny kadry wystawiły mi zaświadczenie o zatrudnieniu z którego wynika, że:
-jestem zatrudniona na pełen etat w szkole podstawowej, tylko że wynagrodzenie jest nadal takie jak za 3/4 etatu,
-umowa z gimnazjum została przedłużona do dnia porodu i z jej tytułu pobieram zasiłek chorobowy.