zasiłek na zagospodarowanie dla nauczycieli

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

syllwia17
Posty: 12
Rejestracja: 2013-08-19, 11:02
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Zajęcia zintegrowane
Lokalizacja: podkarpackie

zasiłek na zagospodarowanie dla nauczycieli

Postautor: syllwia17 » 2015-01-18, 12:36

Witam,
Jestem nauczycielem kontraktowym. Właśnie dowiedziałam się, że istnieje coś takiego jak "zasiłek na zagospodarowanie dla nauczycieli" tylko nie wiem czy on mi się należy jeżeli:

-po ukończeniu szkoły średniej odbywałam staż w urzędzie skarbowym (w tym czasie nie studiowałam)
- po ukończeniu stażu w skarbówce rozpoczęłam studia pedagogiczne zaoczne i prace na umowę zlecenie.
- na 4 roku studiów zostałam zatrudniona w szkole od września 2012 do stycznia 2013 jako nauczyciel świetlicy
- na piątym roku zostałam zatrudniona w tej samej szkole jako nauczyciel wczesnoszkolny; od września 2013 roku (i rozpoczęłam staż nauczycielski, który zakończył się czerwiec 2014)

Do chwili obecnej pracuje w tej samej szkole na tym samym stanowisku teraz już jako nauczyciel kontraktowy.

Jak myślicie czy mam szansę na otrzymanie zasiłku na zagospodarowanie dla nauczycieli??
Bardzo proszę o pomoc

anka_grt
Posty: 1
Rejestracja: 2015-02-18, 15:16
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język polski
Lokalizacja: pomorskie

Re: zasiłek na zagospodarowanie dla nauczycieli

Postautor: anka_grt » 2015-02-18, 15:31

Witam,
syllwia17 w Twojej sprawie - Karta Nauczyciela:
Art. 61.  1.  Nauczyciel, który uzyskał stopień nauczyciela kontraktowego w ciągu dwóch lat od dnia podjęcia pierwszej pracy zawodowej w życiu w szkole i posiada kwalifikacje wymagane do zajmowania danego stanowiska, otrzymuje w szkole wskazanej jako podstawowe miejsce zatrudnienia na swój wniosek jednorazowy zasiłek na zagospodarowanie w wysokości dwumiesięcznego otrzymywanego wynagrodzenia zasadniczego. Do pierwszej pracy zawodowej w życiu nie zalicza się pracy wykonywanej w okresie studiów lub nauki w zakładzie kształcenia nauczycieli.