Przesunięcie

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

marysia550
Posty: 10
Rejestracja: 2007-08-23, 13:22

Przesunięcie

Postautor: marysia550 » 2015-03-09, 19:32

Witam
Ukończyłam pedagogikę opiekuńczą i podjęłam pracę w szkole na stanowisku nauczyciela świetlicy- pracuję 9 lat. W międzyczasie zrobiłam studia podyplomowe z edukacji artystycznej, a obecnie studiuję edukację przedszkolną i wczesnoszkolną. Kończę w marcu 2016.
Zapytałam dyrektora mojej szkoły, czy mogłabym podjąć pracę na stanowisku nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej od roku szkolnego 2015/2016 ( będzie taki etat). Pani dyrektor odesłała mnie do Kuratorium.
W Kuratorium Pani powiedziała, że owszem, Pani dyrektor powinna napisać do nich taką prośbę, a oni się zgodzą, bo zostanie mi tylko jeden semestr.
Pani dyrektor się ucieszyła, poprosiła nawet żebym przyniosła zaświadczenie ze studiów.
A później inna pani w Kuratorium powiedziała mojej Pani dyrektor, że najpierw musi wystąpić do Urzędu Pracy i jeśli ktoś się znajdzie z pełnym wykształceniem ( a na bank się znajdzie), to nie ma możliwości przesunięcia mnie.
Rozmawiałam też z dyrektorem innej szkoły, który powiedział, że jak najbardziej dyrektor ma możliwość mnie przesunąć.

Nie mogę znaleźć żadnego przepisu dotyczącego takiego przypadku.
Proszę bardzo o pomoc!

Awatar użytkownika
malgala
Posty: 8170
Rejestracja: 2007-07-30, 18:50
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: łódzkie

Re: Przesunięcie

Postautor: malgala » 2015-03-09, 20:42

Pracujesz już 9 lat więc posiadasz jakiś stopień awansu.
Możesz być zatrudniona za zgodą KO na stanowisku nauczyciela ew pod warunkiem, że nie ma możliwości zatrudnienia innej osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje, ale wtedy masz płacone jako nauczyciel stażysta do momentu uzupełnienia kwalifikacji.
Ostatnio zmieniony 2015-03-09, 20:52 przez malgala, łącznie zmieniany 1 raz.

marysia550
Posty: 10
Rejestracja: 2007-08-23, 13:22

Re: Przesunięcie

Postautor: marysia550 » 2015-03-09, 21:43