Przechowywanie dokumentacji

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Art.3.9.UoSO
Posty: 661
Rejestracja: 2009-09-13, 23:19
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: mazowieckie

Przechowywanie dokumentacji

Postautor: Art.3.9.UoSO » 2015-10-03, 11:58

Czy wiecie, jak długo przechowywana jest u was dokumentacja indywidualna ucznia po ukończeniu szkoły: orzeczenie PPP, IPET, opinie wychowawcy? Pytam z ciekawości, bo u nas w czasie najbliższych ferii jest "czyszczenie magazynów", a ja mam zbiory z kilku lat. Mamy nową dyrekcję i sekretarkę, bardzo trudno jest się czegokolwiek dowiedzieć na pp. Na pewną będą niezłe jaja.

sławka
Posty: 48
Rejestracja: 2009-09-11, 11:02
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Re: Przechowywanie dokumentacji

Postautor: sławka » 2015-10-11, 20:36

Zapytaj o to czy w szkole prowadzona jest archiwum (a częściej jest to składnica akt). Jeśli tak to musi być opracowany dla szkoły ( w porozumieniu z archiwum państwowym)Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt . Tam ( symbol kwalifikacyjny 4) znajdziesz kategorię archiwalną mówiąca o tym ile lat przechowywać wskazane przez ciebie dokumenty. KAZDA SZKOŁA MUSI MIEĆ SWÓJ wykaz (JRWA) Z reguły jest to 10 lat, ale .... . Dla przykładu przesyłam link znalezionej przypadkowo instrukcji dla szkoły w internecie i na ostatniej stronie jest wykaz haseł i lata przechowywania przykładowyhttp://sppowidzko.bipszkola.pl/files/sites/47207/wiadomosci/194101/files/rzeczowy_wykaz_akt.pdf


Wróć do „Prawo oświatowe”