Witam. Mam następujące pytanie. Wydrukowałem świadectwa ukończenia szkoły podstawowej na złym druku (gilosze są z paskiem, ale nie jest napisane na świadectwie, że uczeń ukończył szkołę z wyróżnieniem). Błąd wynika z faktu, iż nie kliknąłem odpowiedniego przycisku w Librusie. Dyrekcja świadectwa podpisała, uczniowie zostali przyjęci do wybranych przez siebie szkół bez żadnych problemów. Dopiero kilka dni temu dyrekcja dopatrzyła się błędu przy okazji kasacji druków. Dzisiaj otrzymałem pismo, w którym w związku z domniemanym popełnieniem przeze mnie błędów w przygotowaniu świadectw jestem wezwany do sprawdzenia prawidłowości wystawionych dokumentów i pisemnego wyjaśnienia zaistniałej sytuacji w terminie 7 dni. Jakie konsekwencje mogą być wobec mnie wyciągnięte w tej sytuacji? Co powinienem zawrzeć w piśmie wyjaśniającym?
EDIT: dodam jeszcze tylko, że podjechałem do pobliskiego gimnazjum i faktycznie druki są błędne. Świadectwa zostały mi wydane i zostaną przeze mnie przedrukowane