Ograniczenie etatu

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Larion79
Posty: 12
Rejestracja: 2016-05-13, 23:23
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: łódzkie

Ograniczenie etatu

Postautor: Larion79 » 2016-05-13, 23:38

Witam na forum.
Jestem nauczycielem dyplomowanym anglistą z 15 letnim stażem pracy. W mojej szkole jest jeszcze 2 innych anglistów. 1-19 lat pracy dyplomowany, 2-ja- 15 lat stażu pracy dyplomowany i 3-9 lat stażu mianowany.
Moje pytanie brzmi
1)czy Dyrektor może i na jakiej podstawie ograniczyć etaty w tej sytuacji po równo 3 nauczycielom przedmiotu? żeby najmłodsza stażem koleżanka zachowała pól etatu i żeby nie płacić jej odprawy?
Dziś otrzymałam takie o to pismo... i sama nie wiem co mam robić. Jestem matką samotnie wychowującą dziecko i zamierzam się na to nie zgodzić jako, że jestem 2 w "hierarchii", ale czy to de facto ma jakieś znaczenie? Czy mogę dostać wypowiedzenie ja, a nie koleżanka mianowana z mniejszym stażem? Bardzo Was proszę o opinię.pozdrawiam
Załączniki
13234698_10154816817454056_937529482_o.jpg

Larion79
Posty: 12
Rejestracja: 2016-05-13, 23:23
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: łódzkie

Re: Ograniczenie etatu

Postautor: Larion79 » 2016-05-13, 23:49

w ogóle nie rozumiem tego pisma. Czy ona zmienia stosunek pracy? na umowę na czas nie określony z umowy na podstawie mianowania? i skoro mam dać odp. do 24 maja czy się zgadzam czy nie to czemu jest napisane na samym końcu o odwołaniu się do Sądu Pracy w ciągu 7 dni od dziś, bo dziś otrzymałam to pismo skoro do Sadu się idzie jak się dostaje wypowiedzenie? czy źle rozumuję ?

koma
Posty: 2551
Rejestracja: 2007-11-17, 00:26

Re: Ograniczenie etatu

Postautor: koma » 2016-05-14, 12:23