Przeniesienie do innej szkoły

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

rogalinho12
Posty: 2
Rejestracja: 2007-11-18, 13:31
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Wychowanie fizyczne
Lokalizacja: wielkopolskie

Przeniesienie do innej szkoły

Postautor: rogalinho12 » 2017-09-07, 09:35

Dzień dobry,
szukam pomocy na forum, bo nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi na moje pytanie.
Rozpocząłem 1.09 pracę w szkole oddalonej od mojego miejsca zamieszkania o jakieś 25km. Jest to mała szkoła wiejska z niezbyt rozbudowaną infrastrukturą jeśli chodzi o wychowanie fizyczne. Dziś otrzymałem telefon ze szkoły w mojej rodzinnej miejscowości- szukają nauczyciela WF, na razie na zastępstwo, a później na stałe.
Czy jest możliwość w czasie trwania roku szkolnego przeniesienia się z jednej placówki do drugiej?

Awatar użytkownika
Ritter von Rodewald
Posty: 380
Rejestracja: 2017-06-17, 15:50
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język niemiecki
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: Przeniesienie do innej szkoły

Postautor: Ritter von Rodewald » 2017-09-07, 09:42

Tzw. ruch służbowy zaczyna się według mojego stanu wiedzy dopiero w maju (w konkretnym Twoim przypadku w maju 2018 r.).

W rachubę wchodzi tutaj chyba jedynie dobra wola dyrektora.

A ja masz umowę?
Na powodzenie w osiągnięciu zakładanego celu wpływa wiele czynników, takich jak: osobowość odbiorców, ich wiedza o świecie, kontekst sytuacyjny bądź przyjęte normy postępowania.

rogalinho12
Posty: 2
Rejestracja: 2007-11-18, 13:31
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Wychowanie fizyczne
Lokalizacja: wielkopolskie

Re: Przeniesienie do innej szkoły

Postautor: rogalinho12 » 2017-09-07, 09:52

Czas określony do sierpnia 2018
Dodam, że w obecnej szkole nie mam nawet etatu, a tam bym miał.

Awatar użytkownika
Ritter von Rodewald
Posty: 380
Rejestracja: 2017-06-17, 15:50
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język niemiecki
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: Przeniesienie do innej szkoły

Postautor: Ritter von Rodewald » 2017-09-07, 10:30

To mim zdaniem jedynie na zasadzie porozumienia stron.
Na powodzenie w osiągnięciu zakładanego celu wpływa wiele czynników, takich jak: osobowość odbiorców, ich wiedza o świecie, kontekst sytuacyjny bądź przyjęte normy postępowania.


Wróć do „Prawo oświatowe”