Podyplomówka z matematyki

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

wiczers
Posty: 23
Rejestracja: 2017-09-22, 18:32
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: wielkopolskie

Podyplomówka z matematyki

Postautor: wiczers » 2017-09-22, 18:40

Witam

Jestem po studiach technicznnych ( mgr inż. ) i podyplomówce z przygotowania pedagogicznego. Moje pytanie brzmi czy robiąc podyplomówkę matematyka będę mógł uczyć w szkole również matematyki ?

Pytanie też z innej beczki może będziecie mogli mi pomóc. Jakie trzeba mieć wykształcenie aby móc prowadzić ćwiczenia na uczelni wyższej czy podyplomówka wystarczy ? Sytuacja z życia Pani X jest po ochronie środowiska a uczy informatyki. Czy ma ona właśnie skończoną taką podyplomówkę dla nauczycieli czy musiała robić studia ? Jak to jest z uczelniami wyższymi chodzi mi tutaj o ćwiczenia ?

Dziękuje z góry za odpowiedzi
Pozdrawiam
Jacek

Awatar użytkownika
sharkinator
Posty: 347
Rejestracja: 2011-09-24, 20:06
Kto: nauczyciel
Przedmiot: geografia, przyroda, wychowanie fizyczne
Lokalizacja: Kraków

Re: Podyplomówka z matematyki

Postautor: sharkinator » 2017-09-22, 21:50

wiczers pisze:Witam

Jestem po studiach technicznnych ( mgr inż. ) i podyplomówce z przygotowania pedagogicznego. Moje pytanie brzmi czy robiąc podyplomówkę matematyka będę mógł uczyć w szkole również matematyki ?

Pytanie też z innej beczki może będziecie mogli mi pomóc. Jakie trzeba mieć wykształcenie aby móc prowadzić ćwiczenia na uczelni wyższej czy podyplomówka wystarczy ? Sytuacja z życia Pani X jest po ochronie środowiska a uczy informatyki. Czy ma ona właśnie skończoną taką podyplomówkę dla nauczycieli czy musiała robić studia ? Jak to jest z uczelniami wyższymi chodzi mi tutaj o ćwiczenia ?

Dziękuje z góry za odpowiedzi
Pozdrawiam
Jacek

1. Tak, będziesz mógł uczyć matematyki.