Przygotowanie pedagogiczne

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

adamska1996
Posty: 2
Rejestracja: 2019-05-05, 23:28
Kto: student
Przedmiot: Język polski, Język angielski
Lokalizacja: mazowieckie

Przygotowanie pedagogiczne

Postautor: adamska1996 » 2019-05-05, 23:40

Jestem studentką, która jeszcze nie rozpoczęła pracy nauczycielskiej. Mam pytanie do obecnych nauczycieli z większym doświadczeniem i wykształceniem, niż ja. Otóż, mam wielki dylemat dotyczący wyboru odpowiedniego kierunku mojej magisterki. Ukończyłam licencjat z zakresu filologii polskiej na specjalizacji medialnej. Obecnie, kończę drugi licencjat tzn. filologię angielską na specjalizacji nauczycielskiej. Kompletnie nie wiem z czego dokładnie ''zrobić" przyszłą magisterkę, iż chciałabym w przyszłości uczyć języka angielskiego, jak również polskiego. Co w przypadku, jeśli ukończyłabym magisterkę jedynie ze specjalizacji nauczycielskiej filologii angielskiej? Czy moja magisterka będzie uniwersalna dla obydwu języków? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam gorąco.

WarTad
Posty: 70
Rejestracja: 2019-04-16, 19:45
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Przygotowanie pedagogiczne

Postautor: WarTad » 2019-05-06, 20:06

Magisterka nie będzie uniwersalna. Co to znaczy uniwersalna? Jedna magisterka to jeden przedmiot.

adamska1996
Posty: 2
Rejestracja: 2019-05-05, 23:28
Kto: student
Przedmiot: Język polski, Język angielski
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Przygotowanie pedagogiczne

Postautor: adamska1996 » 2019-05-06, 22:46

Miałam na myśli fakt, iż kończąc przykładowo magisterkę ze specjalizacji nauczycielskiej filologii angielskiej, będę miała również uprawnienia do uczenia języka polskiego, czyli że moje przygotowanie pedagogiczne będzie uniwersalne, bardziej w tym tego słowa znaczeniu. W każdym razie, dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

WarTad
Posty: 70
Rejestracja: 2019-04-16, 19:45
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Przygotowanie pedagogiczne