Postautor: Mag » 2009-05-17, 14:36
Dzień dobry,
byłam na dwóch delegacjach, jedna w listopadzie, druga w grudniu (konferencje). Dwa dni temu dostałam kwitek wypłaty owej delegacji (maj!) w wysokości 36 zł. Zwróciłam księgowej uwagę, iż jest to zwrot kosztów tylko jednego wyjazdu, a co z drugim? Na co otrzymałam odp, że nie ma pieniędzy, a poza tym dyr w styczniu podpisał jakieś nowe dokumenty i na tej podstawie ona nie może mi wypłacić pieniędzy za drugą delegacje, bo miałaby problemy w wypadku kontroli (ale za nie wypłacenie delegacji nie ponosi konsekwencji/?). Powiedziałam, że się z tym nie zgadzam i że powinnam mieć wypłacone dwie delegacje, a nie jedną. Następnie po dwóch godzinach zostałam wezwana na dywanik, gdzie dyrektor wyjaśnił mi, że dokształcanie się jest w naszym zawodzie rzeczą naturalną i musimy się liczyć z jego kosztami (bezczelność!, bo pomijam szczegół, że pół mojej miesięcznej pensji wydaje na studia )i że nikt mnie nie chce oszukać!
Proszę mi powiedzieć jak to wygląda z prawnego punktu widzenia. Czy oni mogą tak postąpić? Czy jest to zgodne z prawem?