Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe
A to nie podpada czasem pod kształcenie modułowe?mateoo pisze:Pierwszy semestr ja - zajęcia muzyczna, drugi - plastyk.
A co, jeśli z plastyki 4, a z muzyki 5? Średniej matematycznie zaokrąglona (czyli 4,5 zaokr. do 5)?miki2305 pisze:Ocena na koniec była średnią arytmetyczną tych ocen.
A co, jeśli z plastyki 4, a z muzyki 5? Średniej matematycznie zaokrąglona (czyli 4,5 zaokr. do 5)?
edzia pisze:A to nie podpada czasem pod kształcenie modułowe?
vuem pisze:To paranoja, czy uzasadniona konieczność?
A co z dzieleniem grup językowych z native'ami? Też bez sens?
vuem pisze:To paranoja, czy uzasadniona konieczność?
A co z dzieleniem grup językowych z native'ami? Też bez sens?
W przypadku WOK-u lepiej by muzyk "wykładał" nie tylko muzykę, ale i historię malarstwa?
mateoo pisze:Przecież praktyczniej byłoby przydzielić w tym roku mi tę godzinę w tygodniu, a w następnym drugiej osobie, czy też na odwrót. I w większości szkół tak jest. Pomijam fakt, że mam też kwalifikacje do prowadzenia plastyki, bo to w tym momencie nieistotne, ale widzę takie nawiązanie w Twoim poście. Co do WOKu też uczę uczę tego przedmiotu z pełnym powodzeniem. W tym temacie jednak poruszyłem kwestię organizacji.
antie pisze:Czy macie tak w Waszej szkole, że dzielicie grupy z native'ami?
Jestem ciekawa, jak w takim przypadku został rozwiązany problem ocen na półrocze i na koniec roku?
A co z podstawą programową? Nauczyciele obcojęzyczni realizują ją?
Czy ktoś im tłumaczy ją na ich język?
antie pisze:U nas w szkole jest z tym trochę problemów, dlatego jestem ciekawa, jakie rozwiązania stosujecie u siebie.
vuem pisze:
Podstawa, którą realizujemy nie jest jakimś polskim wymysłem, pokrywa się zapewne doskonale z podstawą w Holandii, czy na Filipinach, można ją mu przedstawić przy piwku w pół godziny.
vuem pisze:Jakież to problemy?
antie pisze:Jeśli chodzi o Niemcy - to niestety u nich w nauczaniu języka obcego nacisk położony jest raczej na analizę tekstu czytanego, niż na równomierne rozwijanie wszystkich 4 sprawności językowych, t
antie pisze:Najogólniej rzecz ujmując - [...]