Problem z koleżanką z pracy -co robić?

jak sobie z nią radzić, jak uniknąć rutyny

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Adriangast
Posty: 5
Rejestracja: 2015-08-31, 13:57
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: małopolskie

Problem z koleżanką z pracy -co robić?

Postautor: Adriangast » 2015-11-03, 21:22

Witam .Jestem młodym nauczycielem przedmiotów gastronomicznych w technikum i mam pewien problem ze starszą koleżanką ,która uczy tych samych przedmiotów .Oprócz tego jest również przewodniczącą komisji przedmiotów zawodowych .Problem polega na tym, że owa Pani cały czas próbuje mi udowodnić ,że jestem jeszcze młody i głupi . Podam przykład .Kilka razy zdarzyło się ,że Pani ,podróżnymi ,dziwnymi pretekstami przychodziła do sali w ,której uczę .A to po książkę ,bo zostawiła ,innym razem usiadła w ostatniej ławce i uzupełniała jakieś dokumenty tłumacząc się ,że w pokoju nauczycielskim Pan woźny wierci w ścianie (?) .Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby ta Pani nie wtrącała się w prowadzoną przeze mnie lekcję. Przez cały czas dawała mi jakieś aluzję w stylu: a ja to robię tak , ja bym zrobiła to w tabelce , ja liczę to proporcją a nie mnożę (oba sposoby są poprawne ) .Bardzo mnie to denerwuje ,ponieważ bardzo poważnie podchodzę do swojej pracy i sumienie wykonuje powierzone mi obowiązki .Za każdym razem ,kiedy ta Pani przychodzi do mojej sali ,mam wrażenie ,że mnie kontroluje i patrzy mi na ręce ,co robię i jak robię . Na dodatek dostałem w tym roku najsłabszą klasę w szkolę .Staram się jak mogę ,ale oceny mają kiepskie .14 spośród 28 osób wychodzi proponowana jedynka .Zostaję czasem po lekcjach ,żeby coś wytłumaczyć ,ale chętnych do nauki nie jest dużo ."Koleżanka " uważa ,że gdyby to ona miała tą klasę to nikt nie miał by jedynki .Jak już wspominałem Pani jest również przewodniczącą komisji przedmiotów zawodowych i kilka razy wysłała mnie na różne szkolenia w czasie moich lekcji i zawsze dostawała w tych klasach zastępstwo za mnie .Jak się później dowiedzi