jestem młodym nauczycielem a nie dziewczynką na posyłki

jak sobie z nią radzić, jak uniknąć rutyny

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

kingula1002
Posty: 13
Rejestracja: 2007-12-08, 19:12

jestem młodym nauczycielem a nie dziewczynką na posyłki

Postautor: kingula1002 » 2007-12-15, 14:28

pracuję w gimnazjum ucze chemii bardzo lubię to co robię ale nie chodzi o to. Uczę od września mam 22lata i nauczyciele którzy pracują ze mną myślą chyba że jestem na posyłki nie umiem się sprzeciwić bo nie którzy uczyli mnie jak chodziłam do gimnazjum ale oni przeginają zdarzyło się nawet że mój ''kolega po fachu'' który w młodości mnie uczył kazał mi iść po sko do sklepiku. Wymigałam sie i nie poszłam dyrekcja tez mnie ma za jakiegos gońca przygotowywujemy jasełk i jak by nie moja kolezanka musiała bym zrobić cała dekoracje sam zawsze to uczniowie robili a teraz ja. Nie wiem co zrobić żeby pokazać że ja też jestem nauczycielem jak oni a nie małym dzieckiem z tamtego okresu ;)
Ostatnio zmieniony 2007-12-16, 18:39 przez kingula1002, łącznie zmieniany 1 raz.

koma
Posty: 2551
Rejestracja: 2007-11-17, 00:26

Re: jestem młodym nauczycielem a nie dziewczynką na posyłki

Postautor: koma » 2007-12-15, 16:12

Załóż żakiet, wysoki obcas, zrób makijaż i pomaluj paznokcie. Wyprostuj się. :D
Bądź asertywna!!

Awatar użytkownika
dushka
Posty: 3902
Rejestracja: 2006-08-03, 19:39

Re: jestem młodym nauczycielem a nie dziewczynką na posyłki

Postautor: dushka » 2007-12-15, 17:07

I skorzystaj czasem ze słownika. Na tablicy też zapisujesz lekcje z błędami?

Awatar użytkownika
Jolly Roger
Posty: 1650
Rejestracja: 2007-12-15, 18:34

Re: jestem młodym nauczycielem a nie dziewczynką na posyłki

Postautor: Jolly Roger » 2007-12-19, 17:00

kingula1002 pisze: zdarzyło się nawet że mój ''kolega po fachu'' który w młodości mnie uczył kazał mi iść po sko do sklepiku. Wymigałam sie i nie poszłam[/qoute]