Rezygnacja z pracy w sierpniu

jak sobie z nią radzić, jak uniknąć rutyny

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Holly95
Posty: 2
Rejestracja: 2019-08-15, 13:53
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język polski
Lokalizacja: pomorskie

Rezygnacja z pracy w sierpniu

Postautor: Holly95 » 2019-08-15, 14:26

Dzień dobry wszystkim. :)

Jestem początkującą nauczycielką. Na piątym roku studiów rozpoczęłam pracę w niepublicznej szkole podstawowej. We wrześniu dostałam jedną klasę, natomiast w trakcie roku - kolejne dwie, gdyż zwolniła się jedna polonistka. Ogólnie praca bardzo mi się podoba, ale uważam, że moje koleżanki w publicznych placówkach pracują na dużo lepszych warunkach. Dostałam umowę (opartą oczywiście o KP) tylko do czerwca. W wakacje zostałam bez wypłaty, mimo że dyrekcja dawała mi do zrozumienia, że od września chcą przedłużyć ze mną współpracę... Problem jest też taki, że na bank od nowego roku szkolnego nie dostanę całego etatu. Mogę liczyć na 16 (może 17) godzin, bo to niewielka szkoła i zwyczajnie nie ma tylu godzin do przyznania. Nie jestem już studentką, żeby zarabiać tak niewiele - w zeszłym roku wciąż musieli częściowo utrzymywać mnie rodzice.

Od lipca wysyłam swoje CV do szkół, które zamieściły ogłoszenia na stronie kuratorium. Niestety, jak dotąd nikt się nie odezwał :?, a jest już połowa sierpnia. Mam zatem pytanie, czy jeśli dostałabym pracę z końcem miesiąca, wypadałoby mi zrezygnować ze „starej” pracy na chwilę przed rozpoczęciem roku szkolnego? Trudno byłoby im znaleźć nauczyciela.